Čím chudobnejšia krajina, tým väčšia byrokracia na hranici

Zážitok z aktuálne absolvovaného tripu po časti Balkánu:

  1. Slovensko-Maďarská hranica: Kde sú na moste ešte slovenské a kde už tie maďarské komáre? Lebo nie je toho, kto by mi to povedal. Celkový čas: 10 sekúnd
  2. Maďarsko – Chorvátska hranica: Kontrola pasov a techničáka a stiahnuť okienko, pasováka zaujímalo, akú peknú mám dcéru. Celkový čas 3 minúty (asi dve autá)
  3. Chorvátsko – Bosniansko-Hercegovinská hranica: Chorváti oskenovali pasy, kontrolujú techničák, Bosno-Hercegovčania prelistovali, skenovali a pečiatkovali. 8 minút. Na hranici asi dve autá.
  4. Bosniansko-Hercegovinsko – Čiernohorská hranica: Bosno-Hercegovčania skenujú a pečiatkujú pasy, kontrolujú techničák. Čiernohorci prelistujú a pečiatkujú pasy mrknú na techničák. 4+4 minúty.
  5. Čiernohorsko – Albánska hranica: Čiernohorci skenujú a skenujú a skenujú a skenujú a skenujú pasy a skenujú a skenujú a skenujú techničák. Albánci skenujú a skenujú a skenujú a skenujú a skenujú. 45 minút. (rad cca 10 áut)
  6. Albánko -Čiernohorská hranica (asi o dve hodiny návrat): Albánci kontrolujú a kontrolujú a kontrolujú a kontrolujú a kontrolujú a skenujú a skenujú a skenujú a skenujú pasy a techničák. Černohorcom je z toho teplo a mávnu rukou. 65 minút. (Rad cca 10 áut a cca 15 člennná žesko-decká žobrajúca úderka a scéna s kamošom v tereňáku s 10 eurovkou v pase.)
  7. Čiernohorsko – Bosniacko-Hercegovinská hranica: Čiernohorci skenujú a skenujú a kontrolujú a pečiatkujú pasy a techničák. Bosno-Hercegovinci si berú pasy a zelenú kartu so sebou do búdky a kontrolujú a kontrolujú a kontrolujú. 8+12 minút. (Rad cca 4 áut, autá BiH a MNE ich nezaujémali a odmávali ich)
  8. Bosniansko-Hercegovinsko – Chorvátska hranica: Bosno-Hercegovinci skenujú a kontrolujú pasy. Chorváti mrknú na obal, vidia EU a mávnu rukov. 4 minúty + 10 sekúnd. (asi 2 autá vrade)
  9. Chorvátsko – Slovinská hranica: Chorváti prelistujú pasy a mávnu rokou. Slovinci mávnu rukou. 1+0 minút.
  10. Slovinsko – Rakúska hranica: Aha tu je most. Aha tu bol most.
  11. Rakúsko – Česká hranica:  Aha, casíno svieti.

Ešte nejaký debilko s nápadom na rozbitie EU na štáty, štátiky a štátočky? Aby som vedel, koho poslať behom, bežkom, behotom a skočkom, skokom za…

Ešte niekto povie, že nechce EU, tak ho vezmem za golier so mnou na tú  Rakúsko – Slovinskú hranicu. Nosom v papieri 6x vypíše colné prehlásenie, 6x absolvuje pasovú a 6x colnú kontrolu vrátane šesťnásobného prešacovania.  A ja pri ňom prejdem s úsmevom ta a späť a budem sa úprimne čudovať, prečo mu to tak dlho trvá, kým zas pozbiera obsah svojho kufra a namiaga to doň.

Na záver ho ovalím tou ceduľou “Pozor! Státní hranice” aby sa mu rozsvietilo. Taký budem násilník.A to isté na Rakúsko – Českej.

Naopak, čo mi ohromne chýbalo, boli šípky k imigračným a azylovým úradníkom v hraničných búdkach. Chýbali mi tam humanitárne organizácie. Chýbali mi tam všetci tí humanisti, ktorí nám nezabúdajú pripomenúť, čo je pre nás ostatných samozrejmé: Potrebného treba umyť, nasýtiť, utešiť. Aby sa nemusel bezprízorne motkať bez dokladov po našej EU a skákať kade-tade na kamióny.

Na hraniciach mi chýbali procesie legálnych prisťahovalcov. Teda ľudí, ktorí použili na vstup do krajiny legálne prostriedky. A chýbala mi tam aj naša pripravenosť uprednostňovať tieto legálne cesty. Namiesto toho ich musíme naháňať kdesi na zelenej hranici, v lesoch a krkahájoch. Presne podľa hesla: veď to sa nejako samo rozpustí v priestore a čase.

Odbočka: Nedávno som čítal postrehy, ako chlapík s kamošom na útek v roku 1984 z Juhoslávie do Rakúska museli použiť železničný tunel namiesto hraničného priechodu.

 

…a hned druhý den dopoledne jsme dorazili do velkého autokempu v centru Bělehradu. Velké množství aut s českými značkami nás nenechalo na pochybách. Dali jsme se do řeči s československými krajany, kteří většinou bydleli v chatkách s rodinami. Dali nám rady, kam jít si zažádat o politický azyl. Zažádali jsme si o pohovor, který se uskutečnil asi druhý či třetí den. Mezitím jsme přespávali v křoví v Bělehradu, na předměstí v povodí Dunaje s nepředstavitelným množstvím komárů. Dost hrůza, když si na to dnes vzpomenu. A pohovor byl jak ve špatném snu. Úředník Vysokého komisaře pro uprchlíky při OSN, pravděpodobně srbský komunista, se nám smál do obličeje, že prý jsme mladí, že jsme měli se sovětským okupantem bojovat v roce 1968 (já ročník 1962, kamarád 1965), že oni Srbové by bojovali a jestli nás v ČSSR strčí do báně, tak to vydržíme, jsme mladí, nějakých pět či kolik let v kriminálu nás nezabije. V Bělehradě nezaměstnaní doktoři zametají celý život ulice a my se máme v Československu skvěle. „Jděte zpátky k mamince a už mi sem nelezte!“

…a tak jsme se rozhodli pro železniční Karawanken tunel v dnešním Slovinsku.

Zdroj:  „Tunelom smrti“ za slobodou.

Priatelia, nič sa nezmenilo. Nepoučili sme sa. Ani staré krajiny a ni my z tých nových, z tých, ktoré sa z noci na ráno stali z miesta úteku miestom cieľa.

Paradoxne, na hraniciach totálne tranzitných krajín predvádzali vzduchotesnosť a na hranici nášho cieľového šengenského EU priestoru slúžili pasy  len na ovievanie sa a zaháňanie múch.

Chýba pozametaná legálna cestička

Áno, vracal by som ich aj s balíčkom učiteľov demokracie a ekonomickej prosperity domov. To neznamená, že im chcem uprieť všetky legálne prostriedky, na ktoré majú nárok, keď sa na hraniciach slušne a legálne ohlásia. Azylová procedúra nejaký čas trvá. Preskúmanie bezpečnosti ich návratu domov tiež chce čas.Je ich veľa a musia byť trpezlivý. Už to by malo byť prvým selekčným nástrojom, kto z nich tu skutočne chce začať nový život a zrealizovať svoj európsky sen a kto len živoriť rovnako ako živoril doma.

To je dostatočné obdobie na to, aby sme im poskytli dostatok času a priestoru na rozhodnutie, či a ako sa chcú u nás skutočne a legálne usídliť. To je dostatočné obdobie, aby humanitárne, dobrovoľnícke a štátne organizácie naplno rozvinuli svoju pomoc pri ich vzdelávaní o prostredí do ktorého prišli a na ich vzdelávanie o pravidlách, ktoré tu máme. Je to dostatok času na to, aby sme im my, ktorí chceme, ponúkli  prácu, bývanie, proste pomocnú ruku.

Je to dostatočný čas na to, aby oni ukázali svoju dobrú vôľu tu s nami žiť podľa pre nás všetkých platných zákonov a morálnych pravidiel.

Viete priatelia, chýba mi tu pozitívny príklad a pozametaná legálna cestička po ktorej by sa mohli vydať. Ponúkame im len tŕnistú cestu a hneď prvý krok je ilegálny. Aj na našu škodu. A aj na ich.

 

Analýza jedného zavšiveného propagandistiského komentára

Aby aj moje deti a inžinieri chápali, prečo apriori niektoré komentáre a niektorí komentujúci podliehajú prvej metóde Indiana Jones.

Komentár od: GINGER 16. JÚL 2015 18:33
Autor vôbec nepochopil, čo je to genocída. Musí sa pozrieť do výkladového slovníka. Neospravedlňujem Rusko za jeho postup v BR OSN v tejto veci, ale keby každý masaker viac ako 8000 ľudí bol vyhlásený za genocídu, to by musela BR OSN schváliť okrem tejto neschválenej ešte veľmi mnoho ďalších rezolúcií a neviem, či by jej okrem tejto činnosti zostal čas aj na reagovanie na súčasné dianie vo svete. Zodpovednosť za ten masaker v roku 1995 vôbec nenesie Rusko, ale vojenské jednotky Holandska, ktoré tam boli legálne rozmiestnené, ale na obranu bezbranných nič neurobili.

 

  1. Prenesenie argumentačnej povinnosti.
  2. Neospravdlňujem, ALE napíšem 93 ospravedlňujúcich slov.
  3. História je história a čo sa stalo sa už neodstane, poďme ďalej, od frázy k ďalšej fráze. Písať fráza je tak bezduché, na tom, čo sa stalo, sa už nič nezmení a čo sa stalo sa už neodstane.
  4. A v USA bijú černochov.
  5. Jasná pravda ako uvádzacia veta jasnej blbosti.
  6. Zaklincovanie: Vrah je nevinný, lebo sa obeť nebránila.

Špeciálny dodatok k poslednému bodu: Povedzte to vašej milovanej babičke, keď ju okradne a zbije falošný plynár.

Takže znovu: Internet je veľký hlavne v tomto okolí. Svoje propagandistické tliachanie si píšte kdekoľvek. Nikto nemôže odo mňa spravodlivo požadovať, aby som sa podieľal na šírení jeho táranín.

Mimochodom, už v roku 2006 vznikla moja blogma ako súčasť mojich internetových zásad. Jej súčasťou je, že nikto nesmie byť nútený, aby moje táraniny musel čítať, ani ako text do školy. Nemusíte ma čítať, nemusíte ma komentovať a ja sa potom nemusím podieľať na šírení vašich komentárových táranín. Sme v slobodnej krajine. Nemusíme si robiť vzájomné násilie.

 

Na jednej ulici som stál pred mešitou, synagógou aj svojim katolíckym kostolom a myslel na Srebrenicu

Rusi, so svojím vetom si vylížte riť!

V roku 1995 som spokojne študoval vysokú školu. A vy?

Celý deň 6.7.2015  som sa prechádzal po Sarajeve. Lovil tie tri či štyri kešky čo tam sú, motkal sa s deckami a manželkou po bazáre. Plnými dúškami sa snažil absorbovať atmosféru tohto Rakúsko-Uhorského mesta. Na jednej ulici som stál pred mešitou, synagógou aj svojim katolíckym kostolom. Keď sme stáli v tieni stromov v záhrade synagógy, rozozvučali sa zvony môjho kostola, bolo poludnie. Ponad stromy som hľadel na minaret nejakej neďalekej moslimskej modlitebne.

Po uliciach  prechádzali striedmo odeté baby. Občas aj nejaká veľmi vkusne zaodetá s šatkou na hlave. Kopa turistov, kopa domácich vysedávajúcich v kaviarňach a pijúcich  poriadny čierny driják, ktorý si nalievali z medených kanvičiek do malinkých šáločiek.

Dnes je rok 2015  a Sarajevo je fajn. Po hlavnej triede jazdia československé električky T3.  Sedíme pod slnečníkmi a v pizzérii si dávame chutný európsky obed – cézar šalát, tuniakový šalát, cestoviny s kuracinkou na hríboch a kurací prírodný rezeň s hranolkami. Sarajevské pivo je celkom fajn, cedevita s ľadom úplne super. Platíme konvertibilnou markou.

Niektoré domy ešte nemajú opravenú omietku, tak na nich vidno spŕšku dier po guľkách.

Čo ste robili v roku 1995, keď končilo obliehanie Sarajeva?

Ja som študoval vysokú školu a Juhoslávia sa ma dotýkala len tak, že som sa občas pýtal svojho priateľa, spolužiaka, vojvodinského Slováka narodeného na severe Slovenska, ako sa majú jeho rodičia v Novom Sade. On odpovedal, že ako vo vojne a tým to skončilo.  Nechcel o tom rozprávať. Viem, že s iným mojim spolužiakom riešili pre jeho rodičov nejakú dodávku liekov. Ich otcovia boli rovnakí spolužiaci a bývali v tých istých izbách na intráku ako my, ich deti.

To bola jedna z chýb môjho života. Bol som mladý a tak hľadám pre seba ospravedlnenie.

A vy? Čo ste robili v roku 1995?

Ráno, 7.7.2015, keď sme odchádzali zo Sarajeva ďalej po našej trase, zastavili sme sa v Múzeu tunela záchrany. Viedol popod letisko. To letisko, ktoré bolo pod kontrolou jednotiek OSN!  Tunel viedol z územia pod kontrolou Bosniakov do Sarajeva, ktoré sa snažili Srbi obsadiť. Skoro 3 roky to bola zásobovacia trasa pre mesto, v ktorom zahynulo 11 000 ľudí. Srajevo leží v kotline, Srbi mali pekný výhľad z kopcov na ulice.

Pri prehliadke sme sa pritajili k páriku Francúzov, čo mal so sebou sprievodkyňu a dcéra občas čosi preložila. Po chvíli sme sa zas pripojili k partii mládežníkov, keď im ich sprievodca anglicky rozprával podrobnosti k vystaveným exponátom a situačným mapám. Mládežníci boli dosť rozhorčení nad celou vtedajšou situáciou. My sme sprievodcu nepotrebovali, exponáty boli dobre popísané celkom zrozumiteľnou srbštinou a keď bolo treba, pomohli sme si hneď vedľa ležiacim anglickým textom. Keď  sme odchádzali z prehliadky, prišla autobusová výprava, nejaká zahraničná. Hm, Srbi asi do tohto múzea nechodia. Škoda.

Na druhý deň, 8.7.2015 sme už frčali pomaličky po úchvatnom Durmitore v Čiernej Hore.  Správy hlásili, že Rusko vetovalo v Bezpečnostnej rade OSN Britskú rezolúciu, ktorá označovala vyvraždenie 8000 obyvateľov v Srebrenici za genocídu.

A čo vy? Čo ste robili v roku 1995?

Vyzývam vládu svojej krajiny, vládu Slovenskej republiky, aby povolala veľvyslanca v Ruska na Slovensku na vysvetlenie, čo má znamenať tento postoj Ruska.

Vyzývam vlády všetkých krajín združených v OSN, aby si povolali ruských veľvyslancov vo svojich krajinách na vysvetlenie.

Vy si možno poviete, že Briti boli naivný, keď predložili takúto rezolúciu do Rady bezpečnosti, v ktorej má Rusko právo veta. Nie, priatelia! Je potrebné neustále vytvárať diplomatický a vyjednávaci tlak. Je potrebné, aby sa jednotlivé krajiny vrátane Ruska museli pravidelne odhaľovať. Je potrebné, aby bolo jasne vidieť, aké sú činy putinovho Ruska. A je nevyhnutné opakovane a opakovane, častejšie a častejšie vytvárať tento morálny a vyjednávací tlak. Je nevyhnutné ukazovať občanom Ruska, aký je postoj ľudí na tejto planéte, aký je postoj svetového spoločenstva k historickým udalostiam.

V Srebrenici boli ako nepotrebný zbytočný odpad postrieľaní ľudia. Viac ako 8000 ľudí bolo v jednu chvíľu na 100% mŕtvych. Finito, koniec, hotovo. Game over.

Prešli sme krížom celú Bosnu a Hercegovinu. Tá krajina je jedna veľká dedina, domy sú rozhádzané kade-tade, málokde sa nájde ohraničená obec či mesto. No všade kde je viac domov pohromade sa dnes nachádza mešita s minaretom a hájik či záhrada bielych stĺpikov.  Pri vstupe do dedín v Republike srbskej vlaje Ruská? Srbská? zástava. Bosna a Hercegovina nie je jednoduchá krajina. Zabiť odpad je jednoduché riešenie.

A vy viete, čo ste robili 9.7.2015?  Ja som, sediac na čiernohorskom pobreží, napísal jednu výzvu. Asi je to málo.

Poznajú sa z dvora, bol svedkom na jej moslimskej svadbe, družbom. A spoločníkom jej otca. Pred vojnou mali spoločný stánok v obchodnom dome, predávali všetko, čo bolo potrebné do kúpeľne. Teraz na stánok chýbajú peniaze. Dragan teda predáva obkladačky a batérie v neďalekom sklade. Tu ho aj stretávame.

– Som tu, – Mubina mu opatrne podáva ruku, bez úsmevu.

Dragan nás pozýva dnu, prináša stoličky, zapína kanvicu, usporiada stoličky, opláchne šálky, pripraví podšálky, na ne postaví šálky. A vybehne do pivnice. Zrejme si myslí, že máme málo času.

Myslí si správne. Čakáme päť minút, desať, štvrťhodinku. Konečne prišiel. Nesie čokoládu Milka a kartón pomarančového džúsu Happy Day.

– Pamätáš si, – usmeje sa na Mubinu, – že my tu v Bratunci sme boli stále pohostinní?

– Čo máš nové? – pýta sa Mubina.

– Deti rastú. Jovanka pracuje. Máloktorá žena má teraz prácu.

– Viem, sama ju nemám. A biznis ako?

– Málo sa predáva.

– Čo v Sarajeve sa nerobia kúpeľne? Bieda.

– A ako deti?

– Rastú.

– A mama?

– Žije.

Dragan sa strhne. Má ustarostený výraz. Náš čas sa minul. Prišli zákazníci.

Na ulici nás nejaký iný muž pozorne sleduje. Pozerá na Mubinu. Stojí pred stánkom so zeleninou (určite je jeho majiteľom, správa sa tak) a máva na nás.

– Vyrástla si, – vraví Mubine.

– Zostarla som.

– V dome tvojho otca som zjedol viac obedov ako doma, – pripomína to Mubine pre každý prípad, keby náhodou

zabudla.

– Viem, boli ste priatelia.

– A akí! Ale nič som, moja, nemohol urobiť.

– Nič?

– Stál som tu a pozeral, ako ho brali.

– Čo bolo, bolo. Kde leží otec?

– Kto vie? – muž stíši hlas.

– Chceli by sme ho s mamou pochovať.

– Nič neviem.

– Žiadne telo, žiaden smútok. Ako máme žiť?

– Vojna je strašná, – vraví otcov priateľ. – Ale dopadla dobre. Rozdelili sme sa, bývame vedľa seba, akurát, že nie spolu. Tvoja návšteva znamená, že čas všetko zahojí. Dobre, teraz je dobre. Môžeme si dať kávu, dokonca aj obchodovať a večer sa každý vráti k sebe.

Zdroj:  Aké tri otázky sa nekladú v dnešnej Bosne (úryvok z knihy W. L. Tochmana).

Nacisti a rasisti medzi nami sú rovnakí ako teroristi strieľajúci po turistoch

To najhoršie čo sa nám môže stať je, že sa nedokážeme pred nacistami medzi nami chrániť. Presne takto vznikli Treblinka, Dachau a ďalšie chuťovky, ktoré človek človeku nachystal.

Tak ako v Bratislave, aj v Prahe mali ľudia na výber ku komu sa pridajú. Protestovať sa dá aj v dobrej spoločnosti. Alebo aj v spoločnosti nacistov, rasistov a xenofóbov. Nie je žiadne ONI, sme len MY. Je len na nás, ku komu sa pridáme.

Hovädá sa nájdu v každej skupine. Je len na nás, ako sa k nim postavíme. V demokratickej spoločnosti na to máme políciu a súdy.

Sú si úplne rovní. Aj tí, čo vo Francúzsku naskakujú na kamióny aj tí, čo sa búria v maďarských imigračných ubytovniach, aj tí, čo pochodujú po uliciach so šibenicami a aj tí, čo hádžu po kočíkoch s deťmi dlažobné kocky. A aj tí, čo v Tunisku strieľajú po turistoch. Nie, nie je medzi nimi žiaden rozdiel. Sú to zločinci.

Rovnoprávnosť platí pre všetkých ľudí. Je len na nás, aby sme toto nezcudziteľné ľudské právo udržali. Je len na nás, či chceme byť rovnoprávny v zločinnosti alebo rovnoprávny v spolužití.

Opakujem sa, ja viem. Písal som o tom už mnohokrát. A budem znovu. A znovu, keď bude treba. A znovu a znovu.

Nasleduje kópia diskusie pod FB postom o článku na iDnes.cz. Adresa postu je: https://www.facebook.com/iDNES.cz/posts/10153036667881314

Predpokladám, že český Státní zástupce nájde dostatok materiálu na predvolanie a podanie vysvetlenia od fašistov, nacistov či rasistov, ktorí svoje nacistické a rasistické výroky napísali pod vlastným menom do verejného priestoru. Nie je možné, aby sa beztrestne takto niekto vyjadroval vo verejnom priestore. Ani polícia ani Státní zastupitelstvo/prokuratúra, nemôžu nechať bez povšimnutia, ak niekto uprostred námestia virtuálneho priestoru požadoval naplnenie nacistickej ideológie.

Ivan má hneď v prvom komentári pravdu. Presne takto to začalo v Nemecko. Presne takýchto sa chytil fúzatý „šikula priemerných“ a začal sa s nimi rozprávať o tom, ako vysoko skáče jeho pes.

Upozornenie: Slušnému človeku sa urobí zle. Ale toto je realita.

    • Ivan Michalko takto to zacalo v nemecku
      Like · Reply · 4 hrs
    • Jiří Novotný Je mi blbě z toho křečovitýho pseudohumanismu. Šibenice pro vlastizrádce měla být dávno skutečná někde nahoře u kyvadla.
      Like · Reply · 71 · 7 hrs
      • Hide 40 Replies
      • Mervin Tichý Je mi z vás zle.
        Like · 25 · 7 hrs
      • Jiří Novotný Mě z vás taky, tak jsme si kvit. wink emoticon
        Like · 14 · 7 hrs
      • Mervin Tichý No, aspoň nepřeji někomu smrt. Holt každý máme jiné hodnoty.
        Like · 16 · 7 hrs
      • Jiří Novotný Najděte mi jediný příspěvek, kde bych přál někomu smrt. grin emoticon
        Like · 4 · 7 hrs
      • Mervin Tichý Šibenice měla být skutečná. Teď jste to tu napsal omg.
        Like · 22 · 7 hrs
      • Knirac Zakatrem jirka novotnejch malej ustrašenej človíček by věšel vlastizrádce..to ste si splet století pane ňoumo
        Like · 5 · 6 hrs
      • Jiří Novotný 2 Mervin a Knirac: Přijde den… a vy dva s tím nic neuděláte. wink emoticon
        Like · 5 · 6 hrs
      • Ondřej Valkorn Patrovský Přijde den, a Jiří Novotný se možná nebude chovat jako barbar ze středověku, co by všechny nejradši věšel
        Like · 16 · 6 hrs
      • Mervin Tichý Zase vyhrožování? To už jste dneska asi třetí. To je samé: „Jednou to schytáte“, „Počkej, my ti to spočítáme“ a „Ty vlastizrádce, chcípneš“ 

        Zajímavé, že takové výhrůžky jsou jen od slušných Čechů. Od muslima jsem to nikdy neslyšel, spíš mi popřáli dobrý den.
        Like · 14 · 6 hrs
      • Jiří Novotný Co zbraně v brněnský mešitě? Co nedávný napadnutí poklidné demonstrace muslimy se slovy „budete našimi otroky“? Co věčné záběry typu utopení, upálení, zastřelení, uříznutí nebo rovnou odpálení hlavy od IS?
        Like · 11 · 6 hrs
      • Jiri Kosta Jiří Novotný:Jestli vyznáváte populismus,nacismus a fašismus,tak musíte jít do Ruska,S.Koreje,Běloruska nebo třeba do Čečenska.Nikdo tady nechce uprchlíky,ale každý není ubožák aby stavěl šibenice…tongue emoticon Středověký primitiv…Novotný, čím se od nich lišíte?
        Like · 10 · 6 hrs · Edited
      • Jiří Novotný Přiznám se, systém řízení, jako je v rusku, je mi celkem sympatický. Ale to pořád není důvod, proč bych měl emigrovat.
        Like · 6 hrs
      • Mervin Tichý Jasně, kvůli individuálním případům zabijeme všechny, to dá rozum. 
        Krom toho jaká poklidná demonstrace? Tam na ty muslimské studenty pokřikovali nejdřív IvČRN.
        Like · 17 · 6 hrs
      • Mervin Tichý A uvědomte si, že muslimský svět není Islámský stát!
        Like · 19 · 6 hrs
      • Jiří Novotný Kdo mluví o zabíjení všech?Mluví se tu snad o vlastizrádcích, kteří jednají proti vůli národu.
        Like · 2 · 6 hrs
      • Mervin Tichý Aha. Tak vůli národa jsme tu už měli. Ne díky. 
        Zkuste si místo muslimů dosadit do těch vět židy a místo Čechů Němce. Snad vám dojde, jak hrozně to zní.
        Like · 13 · 6 hrs
      • Milan Moloss Krška Samí dobroseři a sluníčka tady, se picnu fakt grin emoticon ony šibenice jsou jen SYMBOLEM konce Evropy jak jí známe. Ovšem u vás hysterie pracuje na plné obrátky v součinnosti s naší vládou, což jsou jen spratci v područí USA, podle toho to pak vypadá. Na takovýhle bezpohlavní hysteriky tady není nikdo zvědavej, stejně jednají proti vlastnímu lidu…
        Like · 9 · 6 hrs
      • Petr Brabec novotný by věšel, rusko je mu sympatický… a co rudý gardy, ty bys taky zakládal? určitě jo. i stalina bys miloval, co?
        Like · 16 · 6 hrs
      • Kurt Kohn Novotný:Nacisté a proruští fanatici by měli viset první! Tak se chystej…grin emoticon
        Like · 7 · 6 hrs · Edited
      • Mervin Tichý Jasně, ještě za všechno může USA. Já už se bál, že jste na ně zapomněli. A co Kalousek? 
        Na věty typu „V zájmu lidu“ jsem fakt alergickej. Takhle mluvili komouši, dokonce i náckové. Humus.
        Like · 13 · 6 hrs
      • Jiří Morris Moravec Mervin Tichý ty snad nejsi normalni…. se chytni s tema oslopichama za ruku a odstehuj se k nim. Clovece to nectes??? To nevis co ty hovada delaji??? At si to delaji, ale u nich doma a ne u nas. Ty si myslis, ze by te vitali u nich s kvetinou v ruce? Mozna tak s nozem…. a hned by ti urizli kebuli, aby meli s cim hrat fotbal. Prober se proboha!!!!
        Like · 7 · 6 hrs
      • Stanislava Kostová Ale já mám pocit,že pan Mervin tady také nechce uprchlíky.Ale jenom nevyjadřuje se jako nacistický fanatik…gasp emoticon
        Like · 7 · 6 hrs
      • Mervin Tichý Jiří, to tedy znamená, že se máme chovat jako Islámský stát nebo co? Byl jste někdy v muslimské zemi? Byl jste někdy vůbec za hranicemi země?
        Like · 10 · 6 hrs
      • Mervin Tichý Mně je jedno, jestli tu budou. Je to jejich věc. Jenže oni k nám ani většinou nechtějí. Máme složitý jazyk. Uprchlíci k nám jezdí každý rok. Ne jen tento. Pokud splní kritéria pobytu, kdo jsem, abych jim bránil tu žít?
        Like · 10 · 6 hrs
      • Milan Moloss Krška Správně, pan Tichý nikdy nemá daleko k tomu, posílat ostatní do Ruska, často je to jeho poslední argument, tak může třeba dělat chytrýho na kozomrdy v Sýrii, třeba se mu budou dobře snášet argumenty na hromadu s dírou ve vzduchotechnice. .
        Like · 2 · 6 hrs
      • Knirac Zakatrem Prej prijde den….takze citaty arijskech sracu…no uvidime jak dlouhou mate lebku pane posranek
        Like · 4 · 6 hrs
      • Jiří Novotný To poslední, co by mi mohlo zkazit náladu, jsou nějaké nadávky od anonymních hlupáků, kteří jsou příliš velcí srabi na to, aby psali pod svým vlastním jménem.
        Like · 1 · 6 hrs
      • Vladimír Pátek Tak nějak jsem vyrozuměl, že nikdo muslima nechce. Tak nač ty oprátky navzájem a „Es kommt der Tag“.
        Like · 1 · 5 hrs
      • Jiří Morris Moravec Mervine to, ze nekdo nese sibenici je hovno proti tomu co delaji oni. Je to jen zpusob jak vyjadrit, ze je tu nechcem. Nejsem nacek ani rasista, ale proste tuhle verbez tu nechci a klidne s tou sibenici pujdu taky. Zrovna dneska ti hrdlorezove napadli …See More
        Like · 4 · 5 hrs
      • Pavel Král Krško,konec Evropy se blížil,když taková slova a šibenice,stejně jako okamura,pronášel jeden Rakušan,co se pasoval do role vůdce árijské rasy,jmenoval se Adolf Hitler,tomu zase smrděli Židi,skončilo to 70miliony mrtvých,ne takovou Evropu nechceme.Protože takovou pamatujeme,nejdřív se vraždili Židi,potom třídní nepřátelé,potom ti co měli vlastní názor na ta zvěrstva
        Like · 8 · 5 hrs
      • Pavel Král Jiří Morris Moravec:My k nim léta jezdíme na dovolenou,Tunis,Egypt,Turecko,Malajsie,Indonésie.TO jsou vše islámské země,a vsadím se,že vás vždy přivítají milým úsměvem,a možná i tou květinou.Islámský stát se nerovná islám,asi jako že českou lidovou republiku si neřídili lidé sami,ale moskalové
        Like · 6 · 5 hrs
      • Jiri Kosta Rozdíl je v tom,že pan Novotný dobře vycítil co lidé chtějí slyšet…Ostatní se vyjadřují jako normální lidi a né jako nacisté a xenofobní fanatici…Má nejvíc lajků(link) protože se vyjadřuje jako Soumrak,Konvička,Sládek…To je pod úroveň normálních lidí…
        Like · 5 · 5 hrs
      • Jiri Kosta Král:Souhlas! Jsou ve vlastním prostředí a turisté většinou dodržují nebo tolerují jejich kulturu.Ale máte pravdu, nejdou se házet do jednoho pytle…Jenom takový příklad. V Rusku je třetina lidí,kteří se hlásí k Islámu…
        Like · 4 · 5 hrs
      • Pavel Král Jiří Morris Moravec:Co to je zase za pitomost s tím klukem?To psali na sputniku?AC24?Není o něčem podobném ani zmínka,jen jsem našel,jak češi napadli saudskou rodinu s kočárkem
        Like · 5 · 5 hrs
      • Jiri Bloodrain Sasek Pokud nejsou muslimove schopni se tomu teroru postavbit – tak jsou s nimi na jedne lodi – tecka.
        Kdo odmita, ten bude radsi mrtvy nez se podridit – ale na to zas nekterym nejen ze nedorostl mozek ale zrejme ani moral u nich nebude na takove urovni aby se ubranili napriklad kolaborace.
        A to bude to prvni co priposrany cech udela az mu zacne tect do bot.
        Like · 4 hrs
      • Jiri Bloodrain Sasek A pokud mi chce nekdo tvrdit ze IS neni muslimsky svet – tak proc sdtaty jako SAE nic nepodnikaji? Hm?
        To je prece ta druha mince islamskeho sveta jak tu nekteri horlive poukazuji, ale pritom realne nic neresi.
        Proc utikaji do Evropy kdyz v SAE by i na…See More
        Like · 1 · 4 hrs
      • Adam Cooperson Herris Ja bych blil. … To asi to slunicko!!!
        Like · 4 hrs
      • Maatsina Emmotion Jiri Bloodrain Sasek:

        precti si jeden z poslednich blogu hatema – tady je uplne jasna odpoved:…See More
        Like · 2 hrs
      • Maatsina Emmotion Mervin Tichý:

        a jak chcete vyresit to, aby se k nam s uprchliky neinfiltrovali taky ti z is, kdyz jste tak chytry?
        Like · 2 hrs
      • Jan Rydl Ano, pane Tichý, nic se nemá dělat v zájmu lidí! Co by to bylo za stát a politiky, kdyby se něco udělalo v zájmu lidí, že.
        Like · 1 · 2 hrs
      • Martin Pilnik

        Write a reply…
    • Michal Špondr Ptát se na něco takového v internetových diskuzích je nesmysl. Tady je to samej příznivce totality a diktatury, kterej by bez soudů trestal popravama i za maličkosti.
      Like · Reply · 42 · 7 hrs
    • Krystof Pazdirek Měli se sami pověsit v čele s Okamurou..
      Like · Reply · 32 · 7 hrs
    • Přemysl Juřička Sibenice neni bezny vyjadrovaci prostredek kulturnich lidi. Uz to neni proste vyjadreni nazoru na problem, nybrz vyhruzka. A vyhrozovani je v zasade v tomto state trestne. Na druhou stranu si musime uvedomit, ze existuje skutecny problem, k nemuz je zc…See More
      Like · Reply · 9 · 6 hrs
    • Tomáš Slouka ne policie by zasahovat nemela at se soustredi na cikany radsi
      Like · Reply · 6 · 7 hrs
      • Martin Pilnik

        Write a reply…
    • Ďolda Ďolik Pan ministr byl na koberečku … Zákon padajícího hovna …
      Like · Reply · 5 hrs
    • Marián Vlha Medzi utecencami má prísť po druhýkrát syn boží –Ježiš Kristus, nie neotvorí sa nebo a nemusí byt katolík a nepríde z neba na červeným koberci vazení katolici taká je pravda
      Like · Reply · 5 hrs
    • František Kratochvíl Hrdinní absolventi VUMLu vyšli do ulic nemaje nic jiného na práci. Je to celé o ničem.
      Like · Reply · 1 hr
    • Veronika Ouhrabková jasně… takže politici budou řešit nějaký šibenice místo toho, aby řešili, kolik lidí považuje imigranty/utečence za problém…
      njn, takhle to tady prostě funguje,místo problému řešíme krávoviny…See More
      Like · Reply · 3 · 5 hrs
    • Андрей Руцкий Tak moment… jinde na demonstracích jsou šibenice a oběšení panáci znázorňující různé známé osobnosti v pořádku? Hm…
      Like · Reply · 2 hrs
    • Antoš Jiří Jste idioti. Argumentujete rasismem a xenofobii, protože jste primitivové bez argumentů. Na druhou stranu v jednoduchosti je krása. Nejsem xenofob ani rasista. Spolupracuji s Pákistánci a Malajci. To jsou muslimové. Dále pak s Číňany a Indy. Ale mrdky ekonomický utečence co neumí řeč a žádné řemeslo tady nechci. Pro naše lidi se budou dĕlat veřejné sbírky a pojebance bude platit sociálka(stát). Se proberte lidi.
      Like · Reply · 16 · 7 hrs
      • Hide 11 Replies
      • Miroslav Valta se proberte znamená „mějte stejný názor jako já“?
        Like · 6 · 5 hrs
      • Štěpánka Bártová Ale ten názor p.Antoše je dobrý,ne?
        Like · 5 hrs
      • Antoš Jiří @Miroslav Valta To je hloupá otázka, promiňte mi. To by se mi moc nelíbilo. Každý má nárok na svůj názor. Mám rád pestrost, ale poslední vĕty mého komentře jsou doufám přijatelné pro vĕtšinu naší společnosti. Naše zemĕ je zadlužená, na drahé léčby našich dĕtí se sbírají víčka. Je tady tolik sociálních problémů a budeme si přidĕlávat další? To mĕ nepřipadá velmi moudré.
        Like · 2 · 5 hrs · Edited
      • Ravennis Wolfs Štěpánko, jen na druhou stranu. Na tu první lidi pro tento názor nazývá rasisty, xenofoby a primitivy, vypadá to, že sám nemá v problému jasno…rozdvojení osobnosti? smile emoticon
        Like · 4 hrs · Edited
      • Antoš Jiří @Ravennis Wolfs Jen jste opačnĕ pochopil začátek mého přízpĕvku. Je myšlen tak, že jsem oponenty nazýván rasistou a xenofobem, neboť nesouhlasím s přijímáním náplavy.
        Like · 4 hrs
      • Ravennis Wolfs Ono to opravdu není moc srozumitelné, ale ano, omluvám se, že jsem to nepochopila.
        Like · 4 hrs
      • Antoš Jiří Není proč se omlouvat. Nic se nestalo. Taky se mi to stává.
        Like · 4 hrs
      • Miroslav Valta Pane Antoši, jde o to, mít stejný názor na to, co to vlastně je člověk….. je člověk jen kus masa bez hlubšího významu nebo má naše existence smysl? Pro Vás není příliš moudré „přidělávat si další problémy“ při pomoci lidem, kteří ji potřebují…. to…See More
        Like · 2 hrs
      • Maatsina Emmotion pane Miroslav Valta, tady jde ale o uplne jinou vec. clovek, kteremu v takovem pripade pomuzete, vam bude s nejvetsi pravdepodobnosti vdecny a uz ho v zivote neuvidite.

        ti imigranti, kteri si vybiraji, do jake zeme pudou, co jim mame uvarit k jidlu, o…See More
        Like · 2 hrs
      • Antoš Jiří Oni nĕkteří strkají hlavu do písku a nechtĕjí to vidĕt Maatsino. A chtĕli by přerozdĕlovat veřejné finance cizincům , ale na našich dĕtech a seniorech jim nezáleží.
        Like · 2 hrs
      • Miroslav Valta Pane Antoši, souhlasím s Vámi v tom, že péče o naše seniory není dostačující, ale to přeci ještě neznamená to, že se zachováme jako hovada a odmítneme pomoc lidem, které pronásledují ISIS nebo jiná verbež a přímo je ohrožují na životě…..

        … druhým …See More
        Like · 1 · 1 hr
      • Martin Pilnik

        Write a reply…
    • Stanislav Konecny No … ministr Chovanec taky onehdy prohlásil, že se migrantům nebudou sekat hlavy. O věšení nebyla řeč …
      Like · Reply · 6 hrs
    • Tomáš Ježek Jojo, Pitomio Debilio je novodobý Míra Sládek. Oslovuje stejné spodní vrstvy primitivních flustrátů.
      Like · Reply · 10 · 7 hrs
      • Antoš Jiří Protože spolupracuji s Pákistánci a Malajci (muslimové) a přesto jsem primitivní flustrát, protože zde nechci ekonomické uprchlíky? Na naše dĕti se sbírají víčka od petek a mrdky bez jazyka a řemesla budem platit z daní? Paragraf 309 na Tebe tobĕ podobným.
        Like · 4 · 6 hrs
      • Tomáš Tr „flustrát“ = dobrý slovo!
        Like · 1 · 6 hrs
      • Milan Moloss Krška grin emoticon
        Like · 6 hrs
      • Štěpánka Bártová A kdo patří mezi ty primitivní flustráty?
        Like · 5 hrs
      • Tomáš Ježek Ach jo, tak asi otevřete oči, paní Bártová… Nejspíše ti s těmi šibenicemi kolem Bartoše a Pitomia, tedy náckové, kteří sami příslušejí k ještě spodnějším vrtstvám, než jsou údajně ti, proti kterým protestují.
        Like · 2 · 5 hrs
      • Martin Pilnik

        Write a reply…
    • Helena Malá Bohužel těch pár blbů strašně znehodnotí volání té obrovské, normální části lidí po regulaci a řešení přílivu uprchlíků.
      Like · Reply · 10 · 7 hrs · Edited
      • Jiří Novotný Akorát ta obrovská normální část populace se nezmůže na nic víc, než na nadávání u piva/na facebooku nebo tupé stání a pořvávání hesel na náměstí. Tím se změny, která vstoupí do učebnic dějepisu, dosáhnout nedá. Stejně jako nějakým házením lístečků do beden.
        Like · 1 · 7 hrs
      • Michal Špondr Tak si ta obrovská část lidí měla těch pár blbů zpacifikovat. smile emoticon
        Like · 6 · 7 hrs
      • Marcel Sprinz Vážená Helenko… Koho tu zajímá normální lid??? wink emoticonVás politici berou vážně??? Michale… tady je vidět, že ta „většina normálních lidí“ nemá žádnou sílu wink emoticon Nebo snad dokázali specifikovat těch pár….? wink emoticon V tomto státě každý je chytrý jen v hospodě a novodobě i na FB frown emoticon
        Like · 4 hrs
      • Roman Ivičič Ta obrovská, normální část byla prý asi 700 lidí.
        Bohužel těch pár jedinců jen dokládá to psychické rozpoložení té skupiny. Toho se bojím mnohem víc než těch, proti kterým protestují
        Like · 2 hrs
      • Maatsina Emmotion Michal Špondr: a co kdyby si radsi ty 2,5 miliardy muslimu zpacifikovali to 1%?
        Like · 2 hrs
      • Martin Pilnik

        Write a reply…
    • Jana Cenefelsova Dobrý den, poslechněte si proslov Alwariho v češtině v brněnské mešitě, ve kterém nabádá k nenávisti ke kufru, k nevěřícím, k bití dětí když se nemodlí atp – ( v 6. minutě 45vt). Jak naložila policie s tímto? V tom vidím opravdu hrozbu https://www.youtube.com/watch?v=__YQxffxT-8

      Like · Reply · 8 · 7 hrs
      • Baloo Soukupová Pochopte, prosím, konečně, že není muslim jako muslim, stejně jako není křesťan jako křesťan. Z některých radikálních křesťanů byste možná měla větší strach než z toho, z čeho máte teď. Svět není černobílý, tak zkuste nešířit zbytečnou paniku wink emoticon
        (screen je z diskuze stránky Hatefree Culture)

        Baloo Soukupová's photo.
        Like · 6 hrs
      • Jana Cenefelsova Jsem přesvědčena, že nešířím paniku. Upozorňuji na nebezpečí „politické korektnosti“, je zapotřebí říci nahlas pravdu. U Hatefree mám naopak pocit, že přesně nenávist vůči veřejnosti široké vytvářejí. Přečtěte si dopis ženy původem ze Sýrie – tak se situace vyvinula u nich. Chceme něco podobného u nás? Já si přeji bezpečí v naší zemi:http://cenefelsova.blog.idnes.cz/…/jak-vnima-situaci-ve…

        „Pokud čeští politici chtějí OPRAVDU pomoci…
        CENEFELSOVA.BLOG.IDNES.CZ|BY MAFRA A.S.
        Like · 5 · 6 hrs
      • Vladimír Pátek To kázáni je prostě stupidní vymývání mozků a veškeré náboženství je k ničemu
        Like · 1 · 4 hrs
      • Jaroslav Jery Soukup Ano, pro pana Pátka je každé náboženství k ničemu. Nejdůležitější v jeho životě, je bolševismus. Srp a kladivo, to je vaše víra co?
        Like · 4 hrs
      • Maatsina Emmotion Vladimír Pátek:

        oni asi dokazou vymyvat velmi dukladne a o vsem frown emoticon…See More

        Nikdy neříkej nikdy. Myslel jsem si, že už…
        BERREZOUGA.BLOG.IDNES.CZ|BY MAFRA A.S.
        Like · 1 hr
      • Martin Pilnik

        Write a reply…
    • Miroslav Křivohlávek Všechny media a slunička křičí, že s nemá paušalizovat, že všichni imigranti nejsou zlí a dnes je nám předkládáno, že na protestech byl samý nácek, radikál, atd…smile emoticon
      Like · Reply · 10 · 7 hrs
      • Jerry Jirovský Co se týče přijímání uprchlíku nemám zdaleka jasno, jelikož nemám dostatečné množství skutečně relevantních informací. Co mě ale v současné době zaráží mnohem víc, je radikalizace názorů a reálné inklinování k nacistickým hodnotám. Zeptám se Vás, pane …See More
        Like · 4 hrs
      • Miroslav Křivohlávek …“jelikož nemám dostatečné množství skutečně relevantních informací“…A jakou informaci hledáte? A na co čekáte? Až tu budou no-go-zony? 
        Však oni si sluníčka v Británii, atd…taky mysleli, že je všechno demokratické a že zákony platí pro všechny s…See More

        Kompilace odkazů na britské NO-GO zóny z…
        ZBORIL.BLOG.IHNED.CZ|BY JOSEF ZBOŘIL
        Like · 1 · 3 hrs
      • Martin Pilnik

        Write a reply…
    • Ravennis Wolfs Ministr Chovanec ovšem taky jako první prohlásil, že musíme uzavřít hranici a důsledně bránit pronikání imigrantů na naše území, vzhledem k tomu, že každý z nich je imigrant ilegální, okamžitě je vracet zpět. Nikdo to nechápal tak, že všem imigrantům, …See More
      Like · Reply · 1 · 5 hrs
    • Дон Дробек Jakych radikalu kurva furt?!?!?!
      Like · Reply · 7 · 7 hrs
      • David Kovářík Taky to.nechápu kdokoliv.kdo je proti přílivu imigrantů apod je automaticky radikální a rasista..
        Like · 9 · 7 hrs
      • Дон Дробек Za tohle bych taky vesel… za kule do pruvanu
        Like · 1 · 7 hrs
      • Mervin Tichý Nácků. Byla to demonstrace nácků.
        Like · 2 · 7 hrs
      • Knirac Zakatrem tak jak by ste nazval někoho kdo se promenuje po městě ze šibenicí?
        Like · 6 · 7 hrs
      • David Kovářík nácků? přijdou vám staří lidé a lidé kteří chtějí budoucnost pro svá vnoučata děti aby tady neběhali ty nepřizpůsobivé opice jako náckové? potom musím říct ,že to nemáte v hlavě vy v pořádku.
        Like · 2 · 6 hrs
      • Mervin Tichý Já nechci aby tu běhali nepřizpůsobiví náckové. A ono nic frown emoticon
        Like · 2 · 6 hrs
      • Honza Král Byli tam starší lidé, gayové a cikáni…. to jsou hrozný náckove grin emoticon
        Like · 4 hrs
      • David Kovářík nepřizpůsobiví náckové? aha to mi moc nepřijde ,že by jsme byli nepřizpůsobiví a přirovnáváte vlstence k náckům tak nejdříve myslete hlavou pak něco pište děkuji
        Like · 3 hrs
      • Maatsina Emmotion Mervin Tichý:

        nechcete mi snad tvrdit, ze hazete ty lidi do jednoho pytle, ze ne?! grin emoticon
        Like · 1 hr
      • Martin Pilnik

        Write a reply…
    • Martin Kochaník ‚Také si myslí, že nošení šibenic na akce je ve střední Evropě nepřípustné.‘
      Zato genocida Evropanů a nahrazovaní Evropských hodnot Arabskými do střední Evropy dozajista patří, ta šibenice má u nás alespoň historické umístění. Co kdybych já jako zaměstnavatel (daňový poplatník) žádal vysvětlení od pana Chovance proč sedí na zadku a nedělá nic užitečného místo toho aby honil nelegály?
      Like · Reply · 2 · 5 hrs
    • Renata Jauch A přímo z archívu idnes: http://zpravy.idnes.cz/protest-proti-vlade…/domaci.aspx…

      Okamžitý odchod vlády Petra Nečase a zavedení prvků…
      ZPRAVY.IDNES.CZ|BY JOSEF KOPECKÝ
      Like · Reply · 1 · 2 hrs
    • Volodjá Pražák Ano to určitě měla
      Like · Reply · 6 · 7 hrs
    • El Poko Loko neni, protoze zustala prazdna a bylo jich malo
      Like · Reply · 6 · 7 hrs
    • Lessa Lessacz Zelinka Ta šibenice byla taky pro Chovance, takže se nedivím že protestuje grin emoticon
      Like · Reply · 1 · 6 hrs
    • Pavel Konvička Není mi jasné, jestli měly být určeny pro politiky nebo imigranty. V každém případě tam měli Tomia – politika i imigranta. smile emoticon
      Like · Reply · 5 · 7 hrs
      • Hide 11 Replies
      • Radek Hlávka on je to imigrant když jeho matka je Moravačka? grin emoticon
        Like · 2 · 7 hrs
      • Pavel Konvička A otec? smile emoticon Budeme tedy věšet jeho?
        Cigáni jsou taky Češi/Moraváci, nemá náhodou Tomio každý druhý příspěvek směřovaný proti nim?
        Like · 2 · 7 hrs
      • Dada Volna Ano. Čech to není smile emoticon
        Like · 7 hrs
      • Pavel Konvička Taky jsem měl z příspěvků Tomia pocit, že mu vadí „nečistá krev“ smile emoticon O Samkové psal, že nemá ani kapku „cikánské krve“ grin emoticon
        Like · 1 · 7 hrs
      • Jiří Novotný Existují imigranti, kteří jsou tu užiteční. Například Vietnamci, sem tam nějakej němec nebo japončík. A pak ti, které bych klidně vyházel. Tj. cikorky, opice a další havěť. Je dobré to rozlišovat.
        Like · 5 · 7 hrs
      • Dada Volna Další rasista grin emoticon
        Like · 1 · 7 hrs
      • Ondra Lenk já bych vyházel všechny burany…. bohužel to nepude…
        Like · 1 · 7 hrs
      • Pavel Konvička A jak budeme určovat kdo je havěť? Budeme dělat lidové soudy?
        Like · 6 hrs
      • Dada Volna Kdo jde s šibenici demonstrovat?
        Like · 6 hrs
      • Karel Zich „cikorky, opice a další havěť?“ – OK, tohle je už fakt síla!
        Like · 1 · 5 hrs
      • Dada Volna A gay.
        Like · 5 hrs
      • Martin Pilnik

        Write a reply…
    • Ivana Ivča Okamura už neví,jak by se zviditelnil???Hnus velebnosti…
      Like · Reply · 5 · 6 hrs
    • Nikola Nosková …vždycky jsem měla pochyby, zda všichni ti lidé co tu píší ty nenávistné, rasistické, nacistické, a hlavně naprosto hloupé komentáře existují, zda to nejsou jen naoko profily… protože, jestli to jsou reálné postavy, tak je teprve průšvih pro republiku a ne ti uprchlíci a žádný islám….
      Like · Reply · 4 · 5 hrs · Edited
      • Honza Král Svoboda slova wink emoticon nějaké komentáře jsou sice nad rámec, ale to nijak neovlivní to, ze lidi chtějí k této otázce imigrantů také něco říct, ja je tu třeba taky nechci, ale to hned neznamená, ze jsem rasista.
        Like · 2 · 4 hrs
      • Nikola Nosková nikomu názor neupírám, můj příspěvěk směřuje na ty komentáře, které normální slušný a alespoň trochu vzdělaný člověk nevypustí z úst… z toho mám strach, z histerie, strachu a vzestupu naciálních stran, to už tady opravdu bylo…
        Like · 2 · 4 hrs
      • Honza Král Souhlas, ale nasranej člověk se nekontroluje a to si přiznejme, tohle je velká otázka a nikdo se lidí neptá, coz to ještě vic zhorší. Na vině jsou hlavně ti, co tohle přehlíží.
        Like · 1 · 3 hrs
      • Martin Pilnik

        Write a reply…
    • Miroslav Zamazal Mám dojem,že občané jsou mnohem kulturnější a rozumnější,jak drtivá většina našich politiků,včetně členů vlády,kteří si sami o sobě myslí,že jsou elitou národa.Chovancovi bych rád vzkázal,jsme kulturnější,protože své pocity a názory VYJADŘUJEME prozatí…See More
      Like · Reply · 2 · 5 hrs
    • Jan Rydl Ve střední Evropě se vlastizrádci nevěšejí, tady se oslavují!
      Like · Reply · 2 hrs
    • Armin Severus Tamzarian Demonstrace radikálů, jo? gasp emoticon
      Like · Reply · 2 · 7 hrs
    • Zuzka Žofie Bieliková @jiri Jiří Novotný to je vyhrozovani? A jen tak mezi reci,muzete se potopit pod hladinu? Jen jestli vam to ta bublina v mozku dovoli. Ja bych zas mormalne vesela lidi jako jste vy. Normalne nahnat vas do pracovniho tabora stavet utecencum nove domovi. A pak povesit
      Like · Reply · 2 · 6 hrs
    • Dave Řehák Okamura a jeho protesty proti imigraci mi pripominaji heslo ZLODEJ KRICI, CHYTTE ZLODEJE….
      Like · Reply · 2 · 6 hrs
      • Radek Šíbl Asi mi unikla nejaka informace o Tomiovi. Z ceho tedy usuzujete, ze je zlodej?
        Like · 6 hrs
      • Dave Řehák Kdybyste si můj koment přečetl pořádné, nepsal byste tady takovéhle nesmysly…. vysvětlím vám to tedy jinak – imigrant je proti imigraci
        Like · 2 hrs
      • Martin Pilnik

        Write a reply…
    • Martin Kokeš Srp a kladivo a pěticípé rudé hvězdy na prvního máje také nikdo neřeší, proč by měl tedy řešit nějaké alegorie šibenic, co nese pár křiklounů? A z reakcí těch farizejů, co po sobě štěkají sprosťárny ve Sněmovně a v médiích, je jen vidět, že mají politicky ultrakorektně naděláno v kaťatech.
      Like · Reply · 2 · 6 hrs
    • Miroslav Kula Málo šibenic
      Like · Reply · 2 · 7 hrs
    • Martin Plešinger asi takhttp://business.center.cz/…/trestni…/cast2h10d5.aspx

      Zákon č. 40/2009 Sb., trestní zákoník – Část II. – Hlava X. – Díl 5 – Trestné činy narušující soužití lidí
      BUSINESS.CENTER.CZ
      Like · Reply · 2 · 7 hrs
    • Martin Lee Tahnete slunickari do hajzlu i stema cernejma opicema s islamu!!!!
      Like · Reply · 9 · 7 hrs
    • Vlasta Holubová Je to odporné. Jsme ve 21. století?
      Like · Reply · 1 · 5 hrs
    • Honza Schneider Policie měla zasáhnout, ať je to jak je to. Okamurovy ovečky jsou jen pro násilí.
      Like · Reply · 4 · 6 hrs
      • Tomáš Kounovský Za to Islámský stát je mírumilovný spolek, nebo jak?!
        Like · 6 hrs
      • Honza Schneider Neni, ale Okamura nebojuje proti Islamskemu státu, ale proti lidem, kteří pred Islámským státem utíkají.
        Like · 2 · 6 hrs
      • Štěpánka Bártová H.Schneider-a kde na to utíkání berou peníze?Viděl jste jak se chovají ve Francii,v Německu,v Maďarsku?To jsou mírumilovní utečenci před islámským státem?I vy jeden mladý…..
        Like · 5 hrs
      • Renata Chourová No vidíme jen to , co chtějí abychom viděli , rodiče s malými dětmi , to by nikoho nezajímalo …a kolikrát se naši občané také chovají jako dobytek , bohužel
        Like · 5 hrs
      • Martin Pilnik

        Write a reply…
    • Dada Volna Jednoznačně měla. Nacistický pochod v celé s Okamurou. Toho měli zatknout.
      Like · Reply · 4 · 7 hrs
      • Hide 11 Replies
      • Jiří Novotný Já bych zase zakročil proti demonstraci sluníčkářů.
        Like · 8 · 7 hrs
      • Dada Volna Pokud půjdou se šibenici tak určitě ano
        Like · 1 · 7 hrs
      • Tomáš Kounovský Nacistický pochod? Rodiny s dětmi, důchodci, studenti, politická opozice, to jsou ti „nacisti“? Nebo je „nacista“ každý, kdo vyjádří nesouhlas s teroristickými praktikami Islámského státu?
        Like · 2 · 6 hrs
      • Dada Volna Opakuji: NACISTICKY POCHOD V CELE S OKAMUROU
        Like · 5 hrs
      • Marie Stranska Tomáš Kounovský – Tady přece vůbec nejde o praktiky organizace IS, ale o to, že člen zákonodárného sboru ČR jde v čele průvodu, kde jeho účastníci nesou šibenici pro premiéra ČR před sídlo vlády – a vyhrožují tak členům kabinetu smrtí. Odsouzeníhodné by to bylo v případě jakékoli demonstrace – i kdyby většina pochodujících byly jen babičky s dětmi. Vina padá na organizátory a hlavní řečníky.
        Like · 1 · 5 hrs
      • Dada Volna Na Okamuru podají trestné oznámení a bude se to prošetřovat. On, jako organizátor nese odpovědnost.
        Like · 5 hrs
      • Štěpánka Bártová Vzpomeňte si někdo na sametku…..tam se šibenicemi nevyhrožovalo?
        Like · 5 hrs
      • Dada Volna Jsme v roce 2015 vážená.
        Like · 5 hrs
      • Dada Volna Eurozpravy..
        Like · 5 hrs
      • Dada Volna Promiňte CT24
        Like · 5 hrs
      • Tomáš Kounovský Trestně odpovědní by měli být ti, díky kterým již není Evropa bezpečný místo. Evropa za potlesku Evropské unie čelí vážnému a reálnému problému! To si ale stále bohužel všichni ti pomatení pseudohumanisti a Havlovci neuvědomují…
        Like · 5 hrs · Edited
      • Martin Pilnik

        Write a reply…
    • Marcela Hausmatzová sibenice dobra volba
      Like · Reply · 4 hrs
    • Pavel Fispa Je to naprosto v pořádku. Bez šibenic není revoluce… unsure emoticon
      Like · Reply · 3 hrs
    • Danny Kollar Nemela.
      Like · Reply · 3 hrs
    • Zdeněk Zdeslav Česal Tady píšete, že to jsou šibenice pro zrádce národa, jinde čtu, že pro uprchlíky, jinde zas, že poprava českého národa… nikdo pořádně neví, co to má symbolizovat ,měli jste se zeptat těch, co u toho byli…
      Like · Reply · 3 hrs
    • Démo Sthenés Proč by měla zasahovat?
      Like · Reply · 7 hrs
    • Knirac Zakatrem tak já a moje rodina by ráda vyměnila pár těhle white trash posluchačů landy a kabátů za stovky různobarevnejch náhradníků z afriky..PS nejsme žádný sluníčka..klidně vám rozbijeme hubu
      Like · Reply · 4 hrs
    • Jiri Bloodrain Sasek Tak bud mame svobodu projevu se vsim co k tomu patri nebo jsme se nedostali od roku 89 vubec nikam.
      A svoboda projevu je i to ze muzete rikat lidem to co slyset nechteji a nebo to odmitaji.
      Like · Reply · 4 hrs
      • Roman Ivičič Vážně? Zřejmě nebydlíte v Čr, protože tady platí zákony. Třeba tento :
        § 352 Násilí proti skupině obyvatelů a proti jednotlivci
        (1) Kdo skupině obyvatelů vyhrožuje usmrcením, ublížením na zdraví nebo způsobením škody velkého rozsahu, bude potrestán odn…See More
        Like · 2 hrs
      • Martin Pilnik

        Write a reply…
    • Petr Marecek Vic sibenic!!
      Like · Reply · 5 hrs
    • Zdenek Horsky A ten kat na demonstraci iniciativy Čechy v ČR nechceme byl OK?
      Like · Reply · 6 hrs
    • Michal Ká Zajímalo by mě, jestli bude pan Chovanec žádat vysvětlení i v případě holých zadků a veřejné exhibice genitálií účastníků tzv. „pochodu hrdosti“. To zřejmě k demokracii patří, jak jsme již mohli vidět minulý rok.
      Like · Reply · 3 hrs
    • Josef Vaclavik No v pořádku to není v každém přípaě a jestli někdo potřebuje po držce tak je to Okamura……
      Like · Reply · 5 · 7 hrs
    • Tomas Hrstka Kurva je demokracie a nebo už néé?
      Like · Reply · 23 mins
    • Like · Reply · 4 · 7 hrs
    • Miroslav Vospálek Radeji se koukejte co delaj oni a nereste sibenice debilove komunisticky!!!
      Like · Reply · 2 hrs
    • Jan Pálek Pomalu, ale jistě se dere k moci to , co už tu jednou bylo …… a zastavit to házením vajec či snad voláním hesla “ imigranti vítejte “ fakt nepůjde smile emoticon
      Like · Reply · 2 · 7 hrs
    • Miroslav Křivohlávek …“Pravicových radikálů“…Podle čeho poznám radikála? Podle toho, že tu nechce imigranty?
      Podle sluníček jsou v Maďarsku asi jen sluníčka…aktuálně z uprchlického tábora …
      https://www.youtube.com/watch?v=lQ_SQ9Fuguc

      YOUTUBE.COM
      Like · Reply · 7 hrs
    • Jindriska Kohoutova Proč by policie zasahovala. Zrádci národa nikam jinam nepatří.
      Like · Reply · 3 · 6 hrs
    • Martin Lee Knirac zakatrem= tahni fetaku zpatky do kanalu,z huby vypoustis jen sracky wink emoticon
      Like · Reply · 1 · 1 hr
    • Jana Sabrina Kočičková Protestují i ti, kteří sami „věší“http://www.lidovky.cz/anarchiste-v…/zpravy-domov.aspx…

      Svérázný způsob si k vyjádření svého názoru na volby…
      LIDOVKY.CZ
      Like · Reply · 1 hr
    • Kamil Cubalibre Měli by být všude po hranicích billboardy s šibenicema pro případné „uprchliky“ !
      Like · Reply · 6 hrs
    • Petr Gacka Nejsou v pořádku by byly jedině tehdy,pokud se tam to hovado zradcovskê bude pěkně houpat
      Like · Reply · 7 hrs
    • Jarouš Čemeris Ja bych panu chovancovi a vsem politikum poslal ty uprchliky domu at je zivej baraky maj dost velky a penez maj taky dost…akorat se vsem potvrdilo co jsme za debilni stat….
      Like · Reply · 2 hrs
    • Like · Reply · 1 · 7 hrs