Antiškola marketingu v podaní iPhone na Slovensku

Otty bol včera mrknúť ako prebieha iPhoňácke šalenstvo na vychodze. Rony to omrkol na západe. Ja by som to okomentoval nasledovne:

Že toto nenapadlo komunistov. Z radu na mäso urobiť fun a cool táborák. Stačí pár vankúšov, občerstvenie ako na závode mieru. 🙂

Pobavilo ma, ako ten T-mobile chcel nasilu vytvoriť stanovanie pre iPhone ako v Amerike, či Japonsku (PS2)

Ach, aké smutné! Ešte máme k západu hoodne ďaleko. Tak ako oni nedokáže bivakovať kvôli iPhonu ani bratislavčan nie to ešte košičan. :-)))

Tak nejako som očakával, že má aspoň jeden operátor dohodnutých aspoň niekoľko desiatok náhodných stážistiek. Taký som sklamaný, ako sme túto marketingovú výzvu nezvládli. Mnohé o to nás vypovedá… ;;;-)

Naozaj by ma zaujímalo, kde nabral mobil.sme.sk informácie o itarifffffoch  od T-mobile, ktoré prezentuje v článku T-mobile predáva iPhone za korunu – s paušálom za tri tisícky.

Na webe www.t-mobile.sk nikde nič a aj to potichu. Na titulke t-mobile.sk ani zmienka o nejakom iPhone!!! A k dokonalosti to dovedie aj vyhľadávacie políčko s nasledovným výsledkom vyhľadávania:itariff Počet výsledkov na slovo iTariff=0. K tomu naozaj nie je čo dodať. Snáď len to, že takto sa k tomu západu tak rýchlo nepriblížime.

Apropo západ. Prehľad nedotovaných  a dotovaných cien pre iPhone 8GB z 22.8.2008 tak, ako ich umožňuje príslušný e-schop vložiť do košíka a zaplatiť alebo cena z cenníka na webe:

  • T-mobile Sk: 5 990 SKK (530,77 €) (web T-mobile.sk, cena-štandard)
  • T-mobile Sk: 17 190 SKK (570,60 €) (podľa informácii z mobil.sme.sk)
  • Orange SK:  s 24 mesačnou viazanosťou, najvyššia cena: 149 € + paušál za 45 €
  • T-mobile CZ: nedotovaný 11 999,- CZK (493,78 €)
  • tmobile.de:  s 24 mesačným viazanosťou, najvyššia cena:  169,95 € + paušál za 29,- €
  • tmobile.at: s 24 mesačnou viazanosťou, najvyššia cena: € 149,-€ + paušál za € 35,-
  • tmobile.hu:  s 24 mesačnou viazanosťou, najvyššia cena 27 990 Ft (120 €) + paušál za 9 900 Ft (42 €)

Rád by som doplnil aj ďalšie krajiny a ďalších operátorov, ale dopátrať sa na niektorých stránkach ceny nedotovaného stroja je hrôza a des. Ak viete, doplňte do komentárov.

Cieľom je zobraziť maximálnu cenu, ktorú človek zaplatí za podmienky, že chce nedotovaný a ak sa inak nedá, tak aspoň najlacnejší paušál, ktorý k iPhonu doporučuje operátor a teda s najvyššou cenou telefónu. Uplatňujem filozofiu milionára: Príde, vyberie, zaplatí, telefonuje a surfuje do 10 minút a neskúma nejaké detaily.

Zatiaľ je na zhodnotenie určite priskoro. Možno je všetko inak, no navonok sa zdá, že sa niektoré veci skutočne veľmi nepodarili. A aby som prisypal soľ do rán T-mobilu, pridám ešte video, ktoré ukazuje surfovanie v reklame a cez EDGE v reálnom čase.

1 komentár pri “Antiškola marketingu v podaní iPhone na Slovensku

Komentáre sú uzavreté.