Č.b.t.d.: Nemajú nič spoločné, nevedeli o situácii, neprideľovali nové zákazky

DÁTUM TEXTU: 11.4. 2015:

Prvá vec, ktorú treba podľa Fica urobiť, je, že firmy, ktoré sú v reštrukturalizácii, by sa nemali zúčastňovať verejného obstarávania. Druhý krok, ktorý Smer navrhuje, je zmeniť súčasné nastavenie.

Zdroj:  SME.sk | Fico: Široký Smeru nikdy nič neprispel.

V roku 2015 nastane vyšetrovanie ziskovej firmy za rok 2013, ktorá neplatila svojim dodávateľom na základe posvietenia si premiéra krajiny?!? WTF?

Jediný akcionár Váhostavu, spoločnosť Finasist so Širokým v dozornej rade, už údajne pomohol Váhostavu so získaním 7­-miliónového úveru.

Neoficiálne sa hovorí o tom, že veritelia Váhostavu budú musieť časť svojich pohľadávok odpísať, keďže firma mieri do súdnej reštrukturalizácie.

Zdroj:  Váhostav neplatí dodávateľom, Široký hľadá riešenie | Slovensko | ekonomika.sme.skDÁTUM  TEXTU: 31.7.2013

O neprideľovaní zákaziek hovorí niekto, kto udelil v roku 2013 tejto firme zákazku?

Váhostav získal už tretiu zákazku v tomto roku

(13.11.2013; Hospodárske noviny; s. 4; Poracký Marek)

Je najúspešnejšou stavebnou firmou v tomto roku. Spoločnosť Váhostav, ktorej jedným z majiteľov je Juraj Široký, totiž získala tretiu veľkú cestnú zákazku v tomto roku. Uspel iba týždeň po tom, čo spoločne s OHL ŽS podpísal zmluvu na výstavbu ružomberskej diaľnice. Podľa zistení HN včera definitívne získal viac ako 10-kilometrový úsek rýchlostnej cesty R2 neďaleko Zvolena – Pstruša-Kriváň.

Cestu za 180 miliónov eur postaví spolu s Doprastavom a so Strabagom, ktorý je zároveň lídrom združenia. “Dnes (včera, pozn. HN) bola podpísaná zmluva,” potvrdila hovorkyňa spoločnosti Edita Novotná. Na jej výstavbu chce štát použiť eurofondy.

Zdroj:  :: dialnice.info :: Váhostav získal už tretiu zákazku v tomto roku.

Hm, ďalší dielik do zoznamu veľkých PíáR projektov, ktoré sa odpočiatka nikdy nemali stať realitou. Budú vrieskať o vyšetrovaní, ktoré nikdy nenastane.

Spoločnou charakteristikou všetkých týchto udalostí je jedna veta: Socialisticky tárať, ale pravicovo žiť.

Ešte roky sa bude ťahať spor o tom, kto kedy a ako čo s kým mal zámer dohodnúť budúce udalosti. Právnici milujú Váhostav – SK a.s. Bafuňár si zakričí: Váhostav – SK a.s. vyšetríme! A prideľujú sa ďalšie štátne zákazky.

Je to presne to čo som písal v článku: Je to hnusná spoločnosť, ktorá nedodržiava svoje pravidlá  To už tak býva, že mám pravdu.

Viete priatelia, keď je na začiatku totálne šlendriánstvo, ďalším jeho rozvíjaním, opravami, korekciami a záchranami sa vám z neho nepodarí nikdy urobiť Fénixa. Bude stále, aj keď pozlátené, smradlavé exkrement.

Čo to tu kto splieta o nejakom absurdnom tlaku na ceny?

“Rozdiel je takmer 60 %. Takýto tlak vyvíjal vtedajší minister dopravy Ján Figeľ (KDH) na stavebné firmy, aby preukázal politicky, že počas našej prvej vlády boli tendre predražené,” povedal premiér.

Fico dodal, že v tom čase Smer-SD ako opozičná strana upozorňovala na to, že to bude mať katastrofálne následky pre subdodávateľov.

Tá firma bola v zisku! Hrubý zisk pred zdanením je to čo ostane po vyplatení všetkých aktuálnych záväzkov, teda vrátane subdodávateľov. Aj tak im ostali peniaze s ktorými nevedeli čo si počať.

Leda že by vtedy, v roku 2011 až 2013 poniektorí vedeli, že rozdiel v ponúklanej cene bude realizovaný formou nezaplatených faktúr za výkony subdodávateľov.

Len pokrytec svojím konaním zdehonestuje stavebný  trh tým, že ako exminister dopravy donúti zhotoviteľov (uchádzačov) v diaľničných tendroch ponúkať nereálne ceny s cieľom dostať sa na politické „výslnie“  ako lacno stavia.  Príkladov je veľa, stačí nazrieť do ponúk napr. nereálna cena za 1 m3 betónu vo výške 22 eur pri vtedy trhovej cene 42 eur/m3 atď.

Zdroj:  Ľubomír Vážny : „Zákon o ochrane subdodávateľov je pokrytecký“ | Úrad vlády SR.

Hm, takže Figeľ stál s pištoľou na spánku Váhostavu-SK a nútil ho. Hm, to sú veci, že by aj v Roháči obstáli.

Čo to tu kto splieta o firme, ktorej v roku 2013 prideľuje ďalšie a ďalšie štátne zákazky?

“Ja som presvedčený, že v prípade manažmentu firiem, vrátane Váhostavu, ktoré podpisovali za vlády Ivety Radičovej zmluvy, mohli mať motív ísť do podvodu,” doplnil Fico. Súčasná vláda preto bude podporovať vyšetrovanie Generálnej prokuratúry v prípade reštrukturalizácie Váhostavu.

Zdroj:  Fico: Vláda podporí vyšetrovanie reštrukturalizácie Váhostavu | Slovensko | ekonomika.sme.sk.

Leda že by tí, čo nemajú s firmou Váhostav-SK nič spoločné, poznali jej podnikateľský zámer.

Hm, a za to môže vláda Ivety Radičovej. Za pridelenie zákazok v roku 2013 firme, ktorá v roku 2010 sama a dobrovoľne navrhla v tendri cenu, za ktorú postaví diaľnice. A tak sa na udalosti známe v roku 2013 politicky podporí vyšetrovanie v roku 2015.

Radičovej vláda sa prehrešila tým, že v roku 2010-2012 pridelila verejné zákazky firme, ktorá ešte aj vo fiškálnom roku 2013 vykázala zisk pred zdanením, zdanila ho a zaplatila štátu dane v hodnote 39 432,00 €

č.b.t.d. Nemajú nič spoločné, nevedeli o situácii, neprideľovali nové zákazky. č.b.t.d.

To si myslí, že sme všetci v tejto republike na hlavu padnutí s IQ šumiacej  peny? No nič no, debikovia moji z 37% elektorátu. To si prajete, to dostanete. Ja s týmto štátom nechcem mať nič spoločné. Som z vás zhnusený. Máte 329 dní na zamyslenie.

Pod čiarou: Veľká časť textu vyšla v článku: Keď premiér povie, tak budeme vyšetrovať ziskovú firmu – neplatiča, ktorej dáva ďalšie zákazky? Budem ho opakovať pokiaľ sa budú opakovať táraniny.