Celulóza na konci mesiaca – vstanem a som v práci

Takýto nadpis stojí v podstate za nič. To taký Canon EOS 450D, to je iná káva.

Ďalej už len externé odkazy a viac ako trochu komentárov k nim.

Výhercom absurdita týždňa sa stáva Jano, za to, že dokázal vyplodiť prvú vetu z doluuvedeného citátu a za to, že dokázal skritizovať zdroj dát a následne vyprodukovať štvorodstavcovú analýzu založenú na tomto zdroji dát. Takže ten citát, sústreďte sa na prvú a poslednú vetu:

Nejméně Češi vyhledávají informace, které naleznou na blozích. Tyto údaje pocházejí z průzkumu agentury OMD. Cílem výzkumu bylo porovnat chování zákazníků na Internetu v Česku, Německu, Dánsku a Velké Británii. Kousek z pravděpodobně rozsáhlejšího díla zveřejnil server Mediaguru, bohužel bez dat o vzorku a formě výzkumu (kromě toho, že jde o ty zkoumané, kteří alespoň občas vyhledávají informace o produktech na Internetu).” Zdroj: Nakupující blogům moc nevěří? (zvýraznenia citovateľ)

Pár ľudí sa vyjadrilo nelichotivo k môjmu dizajnu. Myslím, k dizajnu tejto webky, nie mojej telesnej schránky. Keď ja si nemôžem pomôcť a chcem sa v tej záľahe bielych stránok odlišovať. Kto by tiež chcel, tutok je zaujímavý čierny dizajn v podobe šablóny pre WordPress.

Google napadlo, že si spraví Google Health. Som za každú srandu, ale zdravotné dáta by som do rúk Googlu naozaj nezveroval. Berte to ako slovo odborníka. V skratke vysvetlím. Google je skutočne dokonalý v schopnosti vidieť dáta v súvislostiach. Osobne považujem zdravotné informácie o človeku ako jedny z mála, ktoré je nebezpečnejšie vidieť v súvislostiach, ako samostatne zbierané a ukladané. Hafo dát, myslené zdravotných, dokážem poskytnúť. Ale do prísne oddelených databáz. Naopak, brutálne veľkým oblúkom by som sa vyhýbal akémukoľvek projektu, ktorý má za cieľ prepojiť rôzne už existujúce zdravotné databázy. Hovorím vám, bacha na súvislosti, v ktorých sú namočené vaše zdravotné dáta.

Dátam v zdravotníckych informačných systémoch rozumiem. No nerozumiem, čo je nové na tom, že Last.fm prinieslo na web 3,5 milióna bezplatných skladieb. Tak nejak si pamätám, že z last.fm sa rinie kompletná skladba podľa mojich žánrových preferencií už roky.

Spomínal som silu súvislostí. Tak ukážem, ako to pekne funguje. Dáme jeden odkaz: Spoluprace s lidmi na dalku ubiji produktivitu a druhý odkaz. The “Work From Home” Generation. Poviem vám, je to paráda. Vstanem a som v práci.

Krátka poznámočka, len aby som to nemusel hľadať. Internetový trh = ideál mikroekonomickej teórie. Bude ďalší diel do môjho seriálu o zdochnutých psoch a mŕtvych koňoch. Témou bude niečo ako podcenenie rozpočtu, amaterizmus a cena jednej minúty práce v súvislosti z obsadenými funkciami. Článok sám by ani veľmi neprovokoval, ale tie komentáre…

Veľmi dobré: SEO Copywriting

SME sa sťahovalo. Najväčší webový spravodajský server na Slovensku sa sťahuje tak, že vleziete do špajze, vypnete stroje, preveziete si ich do novej budovy. Uložíte do špajze, zapojíte, zapnete, vyhodíte istič, znovu zapnete a všetko po ?2-8? hodinovom výpadku znovu beží.  Video aj na stránke perohryza. S nemým úžasom som to sledoval, no potom mi to došlo: Ono je to pravdepodobne najlacnejšie riešenie. Je to paráda: Vstanem a som v práci. Kvízová otázka: Ktorá firma sťahovala SME?

Google Reader Shows the Published Date. Chlapi v komentároch hovoria, že je to čas, kedy tam bol pozrieť indexovací robot. Podľa mojich skúseností s článkom o foťáku Canon eos 450d sa mi zdá, že to nie je úplná kravina. Otestujte to aj vy.

Celulózový výluh z odborných článkov prináša článok Zaujímavosti z oblasti farmácie. Do pozornosti dávam hlavne to o tom cvičení a dĺžke života.

Keď si tu na záver prihrievam svoje odkazy, tak prihodím ešte jeden na článok Mierne prehodnotenie zmien v Adsense referraloch.

Zdieľať?

1 komentár pri “Celulóza na konci mesiaca – vstanem a som v práci

  1. K tomu last.fm. Myslím, že etrend v článku dostatočne nezdôraznil, že to bude on-demand služba. To znamená, že nebudeš musieť čakať, čo ti chytrý last.fm robot ponúkne, ale budeš si môcť prehrať ktorúkoľvek skladbu chceš (doteraz to boli len pár sekundové ukážky).

    Čítal som o tom pár článkov. Zaujímavé je s akým business modelom do toho idú. Príjmy budú mať len z reklamy. Predpokladal by som, že s takou užívateľskou základňou by mohli predať množstvo albumov, či už ako CD alebo ako downloady.

    Špekuluje sa aj o klasickom subscription modele – zaplatíš mesačne pevnú čiastku a môžeš sťahovať isté množstvo dát. Ale také služby tu už máme.

Komentáre sú uzavreté.