Česi majú a angličania nie – zážitky z nastavovania MobileBoxu

Chápem to správne, alebo je hňup niekto iný? Alebo ja mám a oni nemajú? Respektíve nemáme všetci a pritom máme niečo iné? Prečo to všetko? A čo na to Jan Tleskač?

V současnosti máte pravděpodobně jako aktivní nastavenu službu MobilePager.

Službu MobileBox nebo MobileBox Easy si můžete aktivovat zde.

Nastavení filtrů pro službu MobilePager máte možnost změnit zde.

Sorry, but you don’t have registered MobileBox nor MobileBox Easy. Please choose your service (in Settings/Services).

MobileBox or MobileBox Easy service can be activated here.

Filter setting for MobilePager can be changed here.

Z adresy t-zones

A ja chcem iba, aby mi prišla notifikácia z Gmailu na mobil u T-mobile CZ. Tak ako to bolo doposiaľ. Ja nechcem ich posranú e-mailovú schránku. V takýchto chvíľach by som vešal za gule do prievanu. Všetkých, ktorí z fungujúcej služby urobili horeuvedenú bojovku. Doteraz som bol spokojný úžívateľ. V snahe urobiť ma ešte spokojnejším, ma T-mobil nasral.

Že pozdravujem projektového manažera.

Dodatok po štyroch dňoch:
Notifikácia chodí s oneskorením 4-6 hodín.
Začal mi do tej schránky, ktorú nechcem a nepotrebujem, chodiť spam a nemám šancu sa ho zbaviť. Znovu opakujem, t-mobile za gule do prievanu za takéto vylepšenia.

Prečo to všetko? Vysvetlenie pre mojich rodných: T-mobil ruší službu MobilePager, ktorej jedinou úlohou bolo preposielať e-mail, ktorý do neho prišiel, ako upozornenie na mobil. Nahradili ju službou MobileBox Easy, čo je regulérna e-mailová schránka. V prvom kroku tam bol automaticky nastavený filter na preposielanie upozornení na mobil, ale správy tam ostávali. Predvčerom „zjednodušili prechod“ a to tak, že tam pridali ešte jeden implicitný filter. Tento správy po preposlaní automaticky maže. Ja som si ho tam bol býval bol samozrejme dal. Nad týmto my ostáva rozum stáť. Tušíte niekto prečo to vlastne urobili?

Za gule…