Cestovná kancelária – vzor neschopnosti predať

Autentické odpovede personálu cestovných kancelárii na jednoduchú otázku: Chcem kľudný hotel či apartmán pri mori na pláži vhodný pre deti.

Takže priatelia, ideálne odpovede predavača zákazníkovi. Citované sú skutočné odpovede skutočných predavačiek v skutočných cestovných kanceláriách. Varovanie: Čítanie nasledujúcich riadkov môže spôsobiť niektorým marketingovým poradcom a majiteľom predmetných cestovných kancelárii infarkt.

  • Som tu pár dní, takže ja to v hlave ešte nemám.
  • (listujúc v katalógu) Ono je to väčšinou, vždycky zvýraznené, alebo je tam… Si môžete prečítať čo je tam vhodné pre deti.
  • Ja keď vám niečo poviem, tak mi potom prídete vynadať, že sa vám akurát toto nepáči, že by ste si boli radšej vzali niečo vedľa. Aj tak sa na to budete musieť pozrieť sama.
  • Skôr by som vám dala katalóg, aby ste si to všetko prešla sama.
  • To si radšej zavolajte na to kóól centrum. Kde sú tí ľudia dlho, sú tam na to, aby klientom odpovedali na tieto otázky. Ja sa to učím tak počas prevádzky.
  • Na priamu výzvu, že nech mi odporučí, aby som nemusel listovať celým katalógom prišla perla najväčšia: Hi Hi! Když já takhle z hlavy, z hlavy prostě opravdu nevim. Ono je toho tady spoustu.

Podmienky reklamácie, ktoré sú dané zákonom nepoznali vôbec.

Ste poistený proti insolventnosti?

  • To netuším, to netuším. To sa dozviete tiež na tom kóól centre
  • To nájdete na internete. Oni to tu nemajú (listuje v katalógu). Ja vám to stiahnem z netu. Tu niekde by mali byť stránky. (listuje v katalógu)
  • To má každá cestovka. Nájdete to na internete.

A teraz to príde. Požiadali teda o tú internetovú adresu, keď už na ňu odkazovali.

  • Internetovú adresu ja teda teraz presne neviem, ako je ten názov. Možno cez Seznam, normálne, klasicky.
  • Na internetu. Normálne si dáte do vyhľadávača „pojištění proti úpadku CK“ a tam vám potom vybehne, vybehne vám akoby tabuľka, kde sa to hľadá.
  • Choďte na internet, nájdite si poistky cestovných kancelárii a tam si to nájdete, jo. Na internete, jo. Všetko sa dá stiahnuť na internete, jo. (Ale ja nemám štandardne prístup na internet.) Tak si musíte zájsť do kaviarne, jo.

Na sieti je odvetvie cestovného ruchu jednou z vysoko konkurenčných oblastí. Všetci sa snažia optimalizovať a optimalizovať a optimalizovať a potom príde zákazník do pobočky a predavačka vyhodí von oknom investované peniaze. Milujem internet. Všetko je na internete, Že jo?

Spracované na základe televíznej relácie Českej televízie Testoviny z 23.5.2007 ako odstrašujúci príklad. Odporúčam použiť ako učebnú pomôcku pri výuke základných predajných zručností.

2 komentáre pri “Cestovná kancelária – vzor neschopnosti predať

  1. Je to problem danej CK, ked si nevyskoli personal tak ako ma. Nehadzala by som vsetkych pracovnikov CK do jedneho vreca a duplom by som ich nenazyvala „predavacky“. Sama pracujem v cestovnom ruchu a viem, ze vo viacerych CK si potrpia na povinne skolenia a absolvovanie sluzobnych infociest, pocas ktorych sa dane destinacie a hotely prechadzaju osobne!!!! a este jeden vazny rozdiel je, ci sa jedna o CK alebo CA, resp. cestovnu kancelariu, alebo agenturu! a podla tychto opisov sa jedna prave o agenturu, ktora ponuka produkty viacerych cestovnych kancelarii a teda slecna zrejme neovladala problematiku jednotlivych CK…Takze zaverom: treba si vybrat kvalitnu CK, kde su vyskoleni aj pracovnici – referenti CK ( nie predavaci )!

Komentáre sú uzavreté.