Google rozosiela darčekové poukážky na Adwords reklamné kampane. Ak ju nevyužijete, lebo nemáte svoj online biznis, môžete ten obnos darovať aj nepriamo. Urobte si svoju kampaň a zacieľte na nejakú neziskovku či charitu. Darujete tak návštevnosť.
Samozrejme je dobé, keď sa s obdarovaným dohodnete. Aby neboli prekvapený, keď sa budú pozerať do štatistík návštevnosti, prečo sa im zodvihol dekel. Keďže cena za klik u PPC je stanovená na princípe aukcie, nebolo by šikovné sa prebíjať na rovnakých kľúčových slovách. Naopak, je to miesto pre dlhý chvost a „neštandartné formáty“.
A naopak, rada pre neziskovky a charity: Buďte pripravený a majte „správcovský účet“. Do neho si môžete pripájať a následne spravovať účty takýchto darcov návštevnosti. Potom ich poľahky oslovíte, keď sa na sociálnych sieťach pýtajú, či by niekto poukážku nechcel.
A nie len keď vám darujú takto sprostredkovane poukážku, ktorú získali zadarmo. Určite by sa mohli nájsť filantropi, ktorý by si pravidelne napájali svoj Adwords účet vo vašej neziskovej správe.
len to uz dnes vyzaduje vklad 25 €, co nie kazdy bude ochotny darovat. kampaniam zadarmo uz odzvonilo.
len to uz dnes vyzaduje vklad 25 €, co nie kazdy bude ochotny darovat. kampaniam zadarmo uz odzvonilo.