Darujte návštevnosť, keď neviete čo s darčekom od Google

Google rozosiela darčekové poukážky na Adwords reklamné kampane. Ak ju nevyužijete, lebo nemáte svoj online biznis, môžete ten obnos darovať aj nepriamo. Urobte si svoju kampaň a zacieľte na nejakú neziskovku či charitu. Darujete tak návštevnosť.

Samozrejme je dobé, keď sa s obdarovaným dohodnete.  Aby neboli prekvapený, keď sa budú pozerať do štatistík návštevnosti, prečo sa im zodvihol dekel.  Keďže cena za klik u PPC je stanovená na princípe aukcie, nebolo by šikovné sa prebíjať na rovnakých kľúčových slovách. Naopak, je to miesto pre dlhý chvost a „neštandartné formáty“.

A naopak, rada pre neziskovky a charity: Buďte pripravený a majte „správcovský účet“. Do neho si môžete pripájať a následne spravovať účty takýchto darcov návštevnosti. Potom ich poľahky oslovíte, keď sa na sociálnych sieťach pýtajú, či by niekto poukážku nechcel.

A nie len keď vám darujú takto sprostredkovane poukážku, ktorú získali zadarmo. Určite by sa mohli nájsť filantropi, ktorý by si pravidelne napájali svoj Adwords účet vo vašej neziskovej správe.

2 komentáre pri “Darujte návštevnosť, keď neviete čo s darčekom od Google

Komentáre sú uzavreté.