Ešte stále neviete, prečo si máte kúpiť slovenský prémiový obsah?

Glosy, blognutia, komentáre, osobné postrehy – nazvite si to ako chcete. Ale tie Tomášove Ulejove sú asi najlepšou ukážkou, čo to znamená prémiový obsah.

Ak ľudia na webe prehliadajú dôležitý text, nemeňte logiku, zväčšite ho. Ak nepomôže, prefarbite ho na červeno. Nič? Tak nech ešte bliká. A to isté platí o ľuďoch: ak máte problémy s nadváhou – prestaňte hneď teraz sladiť kávu a rezne jedzte len doobeda. Nepomohlo? Začnite k tomu trochu športovať.

Máte problémy s lenivosťou? Vstaňte aspoň z postele | Stĺpčeky | komentare.sme.sk

V mojom prípade je to vyrážanie otvorenej peňaženky, ale svoj blog a teda aj tento článok píšem aj pre svojich čitateľov. Prosto pre vás.

To, že vás tu presviedčam je čisto zištná záležitosť. Vo vydavateľskej obci občas prevládne spiatočnícky názor, že ak je niečo hodnotné, dáme to do papierového vydania. Ale ja si naozaj nemienim kupovať na začiatku 21. storočia nejaký kus hardwaru (papierové noviny) z minulého storočia len preto, aby som si prečítal svojho obľúbeného autora.

Vydavatelia, neštvite ma a dávajte svoj prémiový obsah na web. A chcite si dať zaň zaplatiť!