Firmy módne pchajú peniaze do propagácie cudzích projektov

Ale keď oni sú tam všetci…

Z duše mi hovorí, úplne presne, nenapísal by som to lepšie:

Teraz sa však zamyslime. Sme subjekt, ktorý už má svoj web, svoje vlastníctvo a venoval do neho nejaké investície. Tam sype všetko zaujímavé, komunikuje s ľuďmi.

A teraz odrazu príde móda: sme na Twitri. Sme na Facebooku. Príde mi podivné – ak odhliadnem, že nejakú zastrčenú firemnú stránku nikto nenavštevuje a Facebook page teoreticky môže – aby som takto rozdrobil svoje aktivity a naviac dobrovoľne poskytol svoju prácu na vzrast nejakej cudzej stránky (Twitter, Facebook).

Prechodná móda komerčného bytia na sociálnych službách (spravodaj)

Azda len malá poznámočka: Úlohou pri využívaní SERP-u je dostať jeho používateľa čo najskôr k sebe. Rovnako je to pri službách ako Facebook a Twitter.

Google v súlade so záujmami svojich platiacich klientov tak aj koná. Či je to tak aj v prípade Facebooku a Twitteru som si nie celkom istý.