Hľadáme internetových profesionálov

Dnes už naozaj naposledy o profesionalizme, takže absolútne humorne a nadsádzkou. Prinášam dôkaz miesto sľubov, ako je to s profesionalitou na slovenskom webe.

Nevymyslel by som to lepšie, dokonca ani Jano Šifra vo svoj článku Hon na surferov to nevypointoval. Musel prísť NASIP (Najväčší Slovenský Internetový Profesionál (teraz neviem, či sem nedať poznámku, že táto narážka nie je myslená humorne a sarkasticky na rozdiel od ostatného textu, akokoľvek, skratka je pôvabná svojou gramatickou absurdnosťou)) a upraviac si mašľu, hlbokým hlasom Vila Záborského dodal:

„Presne tak, po všetkých šiestich Slovákoch s nadštandardnými znalosťami internetového biznisu sa idú firmy potrhať :)“ Zdroj: Prvý komentár k článku Hon na surferov

Ináč, veľmi sa mi páči, ako kazím štatistiky pre Medialne. Teda, ak majú v internom analyzátore návštevnosti podmienky: Ak url obsahuje „RSS“, tak prišiel z RSS. No môžem ja za to, že na čokoľvek sa pozriem, vidím kde súdruhovia z NDR urobili chybu, diery v matrixe a zdroje chýb merania?

Poznámka pod čiarou: Ide o argument autoritou, takže v zásade bezcenný.