Infolek vám prinesie poriadok do vašej prezentácie na internete

Na úvod poznámka pod čiarou: Tento článok obsahuje komerčné informácie firmy majiteľa blogu 4M.

V ostatnom čase som sa na firemných internetových stránkach a firemných blogoch dočítal niekoľko desiatok zaujímavých vecí ohľadne firemnej a produktovej propagácie na webe.  Vždy to však boli komerčné informácie toho najhrubšieho zrna. Sú takéto zdroje pre rozhodovanie ako viesť svoj marketing na sieti vhodné?

Predstavte si, že sa rozhodnete využiť možnosti PPC a zaplatiť si tak prvé miesto, či prémiovú pozíciu vo výsledkoch vyhľadávania. Každá dobrá PPC agentúra vám povie, že PPC je vhodné na všetko, keď sa to robí správne. PPC je vhodná na propagáciu značky, tvrdí sám Etarget, ktorý PPC systém prevádzkuje. Iná agentúra zas hovorí, že s PPC sa dá robiť aj B2B. Len si musíte správne navrhnúť inzerát, správne vybrať kľúčové slová a to hlavne tie vylučovacie.

Webové štúdio zas hovorí, že SEO, to je to pravé a duplicitný obsah je vaša smrť. Prípadne, že microsite sú tou najlepšou bránou pre váš eShop. A nezabudnú pripomenúť nutnosť A/B testovania.

Freelanceri zas vynášajú do neba silu spätných odkazov a ich prínos pre vaše budúce svetlé zajtrajšky v SERP.

Ešte tu máme firmený blog, ktorý vám prinesie tie vytúžené komunitné funkcie a interakciu so zákazníkom. Je zdrojom nového obsahu. Inšpirácie. Kľúčových slov. Ale musí sa to vedieť, ako zapadnúť do blogosféry, ako riešiť diskusie. Len si akútne nespomínam, komu by som ho prilepil, ako produkt na predaj.

Copywriteri vás budú presviedčať, že obsah je kráľ. Najlepšie ten v e-mail marketingu.

Na koho som ešte zabudol? Aha, na klasické mediálky, ktoré objavili internet a nedajú dopustiť na banerové kampane na portáloch. Keď už tam disponujú predkupným právom na priestor, tak ho treba nejako zaplniť.

Viete si vybrať? A nezabudli ste takto náhodou na offline svet?

Tak, a teraz by to chcelo zázrak. Záchranu. Hodené záchranné koleso, aby ste sa netopili v tých možnostiach, akým smerom najlepšie zamerať internetový život vašej firmy, vášho produktu.

Treba mať cit pre rozhodovanie, čo patrí na firemný blog, čo na stránky určené pre B2B, čo si zaslúži microsite a čomu treba venovať samostatný web na samostatnej doméne. Ak sa chcete poradiť, mám vo firme Infolek, s.r.o. aktuálne niekoľko človekohodín voľných kapacít.

  • Skonzultujeme vaše možnosti na webe
  • Navrhneme spoločné riešenia
  • Spracujem akčný plán
  • Vytvorím auditovateľné pracovné postupy
  • Urobím za vás čiernu prácu
    • Návrh a správa PPC kampaní
    • Vytvorenie trvalo udržateľného firemného blogu
    • Category manažment pre vaše produkty
    • Optimalizácia vnútrofiremnej elektronickej komunikácie
    • Rešeršná práca nielen v prostredí internetu
  • Pre úplných nováčikov na Internete
    • Základné činnosti a vytvorenie systému okolo domén, hostingu, systému e-mailov.
    • Úvod do sveta opensource riešení, ktoré vás nič nestoja
    • Vysvetlenie pojmov v článku

Na cene sa isto dohodneme a ako s obľubou hovorievam, dostanete 19% zľavu od platcu DPH.

Napíšte o svojom záujme na e-mail info@infolek.sk alebo do komentárov k tomuto článku.

Zdieľať?