Interné informácie z blogu 4M

Uzrel čas na úvodník v starom duchu. Hádam už skutočne jeden z posledných. Už minule som si sľúbil, že budem písať kratšie monotematické články. Jeden Martin by vedel hovoriť, čo som už toho sľúbil. Mrzí ma, že sa mi už neozval. Možno by sme predsa len mohli čosi spoločne poriešiť. Cenníková cena nemusí byť cenou konečnou.

Akokoľvek,  z úvodníkov sa týmto stávajú interné informácie. Berte to ako malý krôčik pre ľudstvo, ale veľký pre blog 4M.

Je čas zhodnotiť redizajn

Asi tak 15.9. som napísal článok Sťahovanie 4M na doménu 4m.pilnik.sk prebehlo. Je asi 22. októbra, mesiac po prechode, takže môžem bilancovať. A ako tak pozerám na dostupnosť starej domény, bolo to dobré rozhodnutie. Len pre zopakovanie: prebehol redizajn (evolučný), zmena domény a zmena hostingu. Výsledok?

Autogramy až na letisku

Áno priatelia, nárast návštevnosti asi tak o +35% oproti predchádzajúcemu mesiacu, o cca +60% oproti rovnakému obdobiu v roku 2007, zlepšenie pozícii na širšie portfólio kľúčových slov, viac menej kompletné zmeny URL v indexe Google bez straty návštevnosti, pokles PR zo 4 na 0. Priatelia, môžete kopírovať, môžete analyzovať, ale to je tak všetko čo s tým narobíte. Len ja viem, kde sa čo a čím prejavilo.

Poďakovanie sponzorom

Naposledy som ďakoval v auguste, takže mám resty. Ale vlastne nie je veľmi komu. Leda ak mne známemu na neustálu podporu. Skutočne vďaka a ak sa chcete pridať, môžete  použiť nie len Paypal, ale aj prostredníctvom reklamy v pravom stĺpci a aj pomocou obnoveného reklamného formátu.

Takže ako to frčalo na Adsense, momentálne hlavnom zdroji prímov tohoto blogu za ostatné mesiace? Tak ako obvykle. Konkrétne čísla tentokrát nebudú, pretože v súvislosti s uvedenými štatistikami sa to akosi nehodí.  Okrem toho prebehla aj jedna registrácia cez affil  môho hostingu a jedna z dávnych afiilových registrácii na Paypal tiež čosi malé priniesla.

Keď sme pri tom Adsnese. Divný prístup Googlu vrámci systému Adwords k prechodu na Euro pravdepodobne po novom roku prinesie zaujímavé čísla v kontách Adsense.   A trochu som zaľutoval, že Google zrušil sprostredkovania. V súvislosti s hromadným znovuzakladaním účtov všetkých slovenských inzerentov by to bola celkom zaujímavá „srandička“. Akokoľvek, ak potrebujete pomôcť opätovne naštartovať kampane v Adwords, moje služby sú k dispozícii. Možno práve uzrel čas na vylepšenie štruktúry vašich kampaní.

Vyhodnotenie ankety

Anketa nebola, keďže si v novej šablóne ešte nenašla svoje miesto. A je otázne, či si ho nájde. Ešte som sa nerozhodol. A robiť anketu o tom, či zaradiť anketu je, uznejte Kefalíne, absurdné. Titulka sa mi v aktuálnej podobe viac menej pozdáva a nemám chuť ju zaplňovať ďalším obsahom. Nuž uvidíme.

A tým som sa dostal ku koncu úvodníka. Z bežnej agendy tu chýba ešte výťah a Akvárko. To sú ale informácia viac súkromné, takže si ich vyhradím na samostatný článok. No vidíte priatelia, tak predsa len z tých monotematických článkov niečo bude.