Jeden nakupuje, druhý koná – dnešné heslo pre pravidelnú celulózu

Pravda kúpila Birdz.sk, SME.sk je v každej inštalácii slovenskej lokalizácie Firefoxu. Dva rôzne prístupy k tomu, ako sa stať obsahovým magnátom slovenského internetu. Ja to už dávno viem, ale hádam je to po takomto priamom porovnaní jasnejšie aj zvyšku slovenského internetu.

Takže priatelia, vitajte pri sledovaní ďalšieho dielu celulózového výluhu na týchto stránkach. Aby som udržal nasadené tempo, frčíme ďalej. Dnes to bude o samých B2B aplikáciách. Preto je seriózne vás upozorniť, že článok obsahuje komerčné informácie a reklamu.

Synchronizace kalendářů Google – Outlook + jeden šikovný plugin pre wordpress (iCal Events) a vznikne zaujímavá webová služba. Ak má niekto chuť na jej rozvinutie, nech sa hlási na zákazníckej linke firmy Infolek, s.r.o. , teda na mojom e-maile.

3D Human Anatomy – ešte doplniť možnosť nejakého mashupu… Jeden parciálny nápad pripravený v štádiu návrhu.

Odpůrcům bannerové reklamy scházejí argumenty – no ja teda myslím, že toť nedávno jeden argument padol. Napríklad ten, že na banerovú reklamu klikajú len mladí a z pohľadu konverzie neperspektívni. Hm, nejako tá Lupa upadá. Myslíte že nie?

Perlou dnešného výluhu a zlatú celulózu vyhráva článok Budeme sponzorovat Google? Väčšiu znášku kravín som naposledy stretol na slepačom dvore u svokry. A aj tam to neboli kravince, ale slepačince.

Súpis vraj „nových“ a pokrokových a pokročilých a aukčných funkcií v Adwords priniesol článok Pokročilé metody aukce AdWords – srovnání. Myslím, že ak nazveme tento súpis pokročilými, tak je to len dobre. Ak by to boli základné, tak je Etarget v krutom mínuse. Inak, pobavilo ma, keď som si všimol, že medzi „pokročilé funkcie“ zaradil Google aj Nabízení maximální cen. Nerozumiete? Zákaznické oddelenie (teda ja) firmy Infolek vám rado poskytne konzultáciu, či nastavenie a správu PPC kampane.

Predaj odkazov naberá na kamufláži. Jedna zaujímavá forma pomenovania je popísaná v článku Monetizing Your Blog with a “Posts From Our Sponsors” Section. Ak máte záujem o vytvorenie takéhoto textu, zákaznícke oddelenie… ale veď to poznáte, stačí do môjho mailu.

Keďže sa pohybujem v oblasti elektronického obchodu, zaujal aj článok Na východ se jdeme svézt s vlnou e-komerce, ktorý je plný čísiel. Keď tak pozerám do nášho zázemia, tak sa zdajú byť aj seriózne.

Cítite sa dnešným celulózovým výluhom trochu okabátení? Nuž, toto nie je nič oproti tomu, čo dokáže také placébo. Trochu som sa odborne vyřádil vo svojej profesnej domovine a vznikol článok Placébo sa opäť pripomenulo svojou účinnosťou.

A na záver a aby som nezabudol, odkaz bude čoskoro.