Lekáreň na webe sa oficiálne predstavuje

Mnohí kolegovia hovoria, že profesia lekárnika patrí medzi slobodné povolania. V prieskumoch medzi končiacimi študentami farmaceutických fakúlt sa zistilo, že 80% absolventov chce mať v budúcnosti svoju vlastnú lekáreň. Keď sedia rodičia v aule Alma mater a s dojatím sledujú svoju ratolesť, ako preberá diplom z rúk spektábila, už ho/ju vidia v bielom plášti vo svojej lekárni.

Tak to sú východiská, ktorým sa snažím oponovať a vysvetľovať, že život nie je až taký jednoduchý. Teda snažil som sa. Ešte do nedávna celkom s úspechom. No podľahol som.

Už aj ja mám svoju lekáreň.

Vážení priatelia, zmámi, náhodní návštevníci, rodinka! Slávnostne uvádzam na svetlo sveta svoju:

Lekáreň na webe

Stránky o lekárenstve a farmácii. Obsah stránok je zameraný na bežného zákazníka lekárne, na pacienta, ktorému je jedno, aké latinské pomenovanie má jeho choroba, ale naopak očakáva radu v zrozumiteľnom jazyku. A to je práve to, čo nájdete v Lekárni na webe. Zrozumiteľnú farmáciu pre obyčajných ľudí.

Utorkové články na tomto blogu s lekárenskou alebo farmaceutickou problematikou snáď zotrvajú. Teda určite zotrvajú, pretože Lekáreň na webe je serióznou inštitúciou a nejaký ten humorný úlet je predsa len vhodnejší na osobný web. Aj keď, teraz mi napadla jedna myšlienka… veď uvidíte. Tak, šampanské doštrngalo a začína próza bežného dňa.

Ešte si dovolím pár technických poznámok:

Počas najbližších pár mesiacov budú niektoré články na tomto blogu iba začínať a pokračovanie už nájdete rovno v Lekárni na webe. Holt, nejako tam ten pagerang a návštevnosť dostať musím.

Ak máte pocit, že ste lekárnik a chcete uverejniť občas nejaký ten odborný článok zameraný na laickú verejnosť, ozvite sa. Na honorári sa dohodneme.

Lekáreň na webe je komerčný projekt. Získava financie na svoj chod z rôznych činností. Jedným zo zámerom je odporúčanie mnou preverených internetových lekární. Svoju cenu majú aj odkazy z rovnako zameraných zdrojov. Ak nejakú internetovú lekáreň prevádzkujete, môžeme sa dohodnúť na intenzívnej spolupráci. Už nie jeden lekárnický eShop som rozbiehal, takže skúsenosti sú. Cielená reklama, sprostredkovanie zákazníkov, tvorba originálnych textov, kategorizácia sortimentu, inteligentné články… Veď čo vám budem podsúvať. Ozvite sa, dohodneme sa.

Máte pocit, že vás ešte niečo zaujíma? Môžete využiť priami kontakt cez e-mailový formulár, alebo sa smelo pýtajte v komentároch.

Zdieľať?