Markeťáci objavili web. Aj na Slovensku?

Zdá sa, že je tu niekoľko nových progresívnych, ružolícich, pre ktorých sa sieť stala novou výzvou.

Vzorovým príkladom, ako sa po hlave vrhli do jamy levovej je tento čerstvý Online Marketing Blog a jeho podtitul:

Správy, novinky, komentáre zo sveta internetovej reklamy, online marketingu. Cieľom blogu je poskytnúť priestor odbornej aj laickej verejnosti pre diskusiu, výmenu skúseností v téme online marketing.

Aj by som diskutoval, aj by som si vymieňal informácie (teda slovné, nie chromozómové), len sa odo mňa chce, aby som bol registrovaný… 🙁 Napríklad by som poznamenal, že pre toho čo vás platí je dôležitý konverzný pomer cieľovej stránky nie konverzný pomer reklamy a už vôbec nie CTR – click through rate.

Hm, takže priateľu, v CMS WordPress treba nastaviť pravidlá pre komentáre tak, že komentovať môže každý, komentár je automaticky zverejnený a na moderáciu len tie, ktoré majú viac ako dva odkazy v tele. Odporúčam nastaviť e-mail ako povinný atribút, aby si mohol s komentujúcim diskutovať aj priamo. Spamu sa báť nemusíš, zabudovaný plugin Akismet vyrieši všetko za teba.

Ako je vidieť z tvaru domény, čosi kdesi si už z internetových technológii pochytil, z tvaru URL pre články je jasné, že len čo-to. A veď budúcnosť patrí alumíniu ozaj komu? Fakt profesionálnej agentúre? Na druhej strane, negatívna reklama je tiež reklama, akurát v prípade reklamnej agentúry som si nie celkom istý, či nedostatky v SEM sú tou pravou reklamou pre agentúru ponúkajúcu SEM. Sem-tam to môže klienta aj odradiť.

Hm, takže priateľu, zmeň implicitné nastavenie tvaru URL na URL priateľské pre Google. (Napísal by som vyhľadávače, ale poznáte nejaký, ktorému má ešte na slovenskom internete význam sa podlizovať?)

Druhý príklad je vyhodnotenie súťaže Zlatý klinec. Načo ďalšie slová, článok Najnenávidenejšie reklamné techniky na webe. Aj na Slovensku? hovorí aj za mňa vrátane komentára od perohyza.

Prosím hoďte do komentárov odkazy na weby-blogy markeťákov, ktoré ste v ostatnom čase objavili. Kľudne aj ako aktívne odkazy. Pobavíme sa v sekretárskom duchu (ako mi bol býval bol jeden markeťák napísal do komentáru), napíšeme recenziu. Búlšitu nie je nikdy dosť 😉

7 komentárov pri “Markeťáci objavili web. Aj na Slovensku?

  1. Piki… Zhodou okolnosti som mal s nimi pred par dnami mensiu aferku, ked napisali clanok o niecom, o com som napisal den pred tym. Viz: http://www.onlinemarketing.sk/?p=11

    Vybafol som na nich, ale boli velmi korektni a uveril som im, ze im niekto doporucil clanok napisat bez toho, aby im prezradil povodny zdroj.

    Negativnej reklamy si uziju az az. Ja som im sposobil toto: http://www.google.sk/search?hl=sk&q=amater+bez+chrbtovej+kosti&btnG=H%C4%BEada%C5%A5+v+Google&meta=
    Touto cestou sa im ospravedlnujem. Btw. zmizne to v priebehu par dni, len treba pockat, kym bude moja stranka znovu zaindexovana.

    Jedno je ale iste, o SEO nemaju ponatia.

    Mimochodom… napadlo ma, ze aj ja si pokazim blog, ak by to malo znamenat, ze o mne napises :):):).

  2. Ahoj Martin,

    nie je to ziadna novinka ze niektore firmy pouzivaju Blog pre komunikaciu s odbornou ci laickou verejnostou.
    V nasom pripade onlinemarketing.sk je novym projektom co som odstartoval s mojim kolegom, Tiborom.

    Zatial sme tam uverejnili zopar clankov – ale v buducnosti tomu budeme venovat vacsiu pozornost.

    Vdaka za konstruktivnu kritiku. 🙂

Komentáre sú uzavreté.