Marketing zameraný na jednu generáciu

Marketingových fínt je strašne veľa. Napríklad zamerať sa na jednu generáciu a nepustiť ju. Napríklad zachytiť ju v seriáloch: Beverli Hills 902 10, Merlous pace, Priatelia, Sex a mesto. Mrknite ako tieto seriály vychádzali, ako presne sú zacielené na narodených v sedemdesiatych (70) rokoch 20. storočia.

Iný príklad nadhodil Progloger, keď popísal vývoj siete rýchleho občerstvenia McDonald počas jeho detstva a dospievania. Len ako pikoška pre mňa pôsobí jeho snaha adaptovať túto myšlienku na písanie blogu.

McDonalds has grown up as I have. They’ve pitched themselves at me and my peers all along the road from child, to teen, to young adult to parent – I guess in a few years we’ll see the playgrounds that they have here replaced with McOxygen tents for senior citizens.

So what’s McDonalds marketing strategy got to do with starting a new blog?

In short – I think a great way to start a new blog is to pitch it at a lower level and to then ‘grow up with your readers’.

Zdroj: What McDonalds Taught me about Blogging – Grow Up With Your Readers www.problogger.net/…</span>

Myslím, že tentokrát to trochu Probloger prehnal. Už sa teším, ako sa od neho dočkám článku o význame čierneho štvorca pre nové trendy v blogovaní. No akokoľvek, ako zdroj inšpirácie k článkom aj o úplne iných veciach poslúži často dobre. Skoro by som chcel povedať: Neviete o čom písať? mrknite k problogerovi. Alebo ku mne.