mBank CZ už rieši reklamáciu skoro 60 dní a konca nevidno

This entry is part 2 of 4 in the series Reklamácia mBank

Pokračovanie článku Budem hľadať právnika na uznanie reklamácie voči mBank.cz?

Po ďalších 30 dňoch sa mi ozvali, že musia využiť ustanovenie reklamačných pravidiel týkajúce sa obzvlášť komplikovaných prípadov.

Skutočne by ma zaujímalo, čo si mám predstaviť čo je komplikované na tom, aby mi už uznanú reklamáciu aj skutočne naplnili.

  • Dňa 12.2 som podal reklamáciu v znení: “Žiadam o dorovnanie rozdielu odoslanej a prijatej platby, teda vrátenie 925,48 Kč na môj účet.”
  • Dňa 16.2. ma informovali o zaregistrovaní mojej reklamácie do ich systému.
  • Dňa 19.2. ma informovali, že začali riešiť moju reklamáciu.
  • Dňa 4.3. mBank uznala pochybenie. Citujem: “Dovolujeme si Vám oznámit, že Vaše odchozí zahraniční platba ve výši 550,00 EUR ze dne 5.2.2014 byla na Váš účet mKonto vrácena dne 7.2.2014 z důvodu technického problému v Commerzbank Frankfurt.”
  • Dňa 4.3. som mBank upozornil, že svoju reklamáciu stále nepovažujem zo strany mBank za doriešenú a že stále žiadam o dorovnanie toho rozdielu.
  • Dňa 11.3. ma informovali, že zadali požiadavku na preplatenie rozdielu.
  • ??? WTF
  • Dňa 10.4. informovali, citujem: Vzhledem k tomu, že záležitost, týkající se Vámi uvedených skutečností, je v současné době stále v řešení, dovolíme si Vás v souladu s Reklamačním řádem informovat o prodloužení lhůty pro vyřízení. Na Vaši reklamaci odpovíme v nejkratším možném termínu a to nejpozději do 30 dní od zaslání této zprávy.”

A tak čakám, kým to doriešia a začínam si intenzívne predstavovať, či mi to už nestojí aj za zrušenie účtu.

A čo si toho 4.3 mysleli? Že výsledkom mojej reklamácie bude nezrealizovaná platba, moja strata 925,48 Kč a ich e-mailové ospravedlnenie? To si mysleli, že ja budem z takejto situácie nadšený a uspokojený ako dobre posúložený pes?

Od podania reklamácie uplynie čoskoro 60 dní a vzali si ďalších 30 dní na riešenie. Tak ako, staví sa niekto so mnou, že štvrť roka nie je pre mBank.cz žiadna časová miera? 😉 Po skúsenostiach iných s problémami ich internetbankingu so zadávaním inkasa či trvalých platieb by ste to nemali riskovať.

Nie nové vymaľované rozhranie internetbankingu naozaj neocením, keď sa ich lokálna pobočka nevie správať ústretovo k svojim early adopters klientom.

Už len to, že sa musím domáhať svojich peňazí považujem za neprijateľné.

Posúvanie lehôt považujem z ich strany za aroganciu. Ja fakt nechcem riešiť triviálnu uznanú reklamáciu súdnou cestou. Mňa to tak nebaví.

Series Navigation<< Budem hľadať právnika na uznanie reklamácie voči mBank.cz?mBank CZ nechalo reklamáciu plávať a urobila "prozákaznícky krok" >>
Zdieľať?

2 komentáre pri “mBank CZ už rieši reklamáciu skoro 60 dní a konca nevidno

  1. Spätné upozornenie: mBank CZ nechalo reklamáciu plávať a urobila “prozákaznícky krok” | M+M+M+M (4M)

  2. Spätné upozornenie: mBank CZ nechalo reklamáciu plávať a urobila “prozákaznícky krok” | M+M+M+M (4M)

Komentáre sú uzavreté.