Nie, personalizovanej reklamy sa báť nemusíte ani sa na ňu tešiť

Osobne sa na personalizovanú reklamu teším. Pestujem v sebe planú nádej, že mi začne byť reklama konečne užitočná. Rád sa preto zapájam do projektov, ktoré sú evidentne vysoko personalizované.

Ale neostáva mi iné, len sa tešiť. Za ostatných 5 rokov som nezažil skutočne kvalitnú personalizáciu. Aj toť včera.

Volá mi pani z banky, že majú pre mňa predpripravený úver. Ja, že teda OK. Ona, že kedy sa dostavím na Hodžovo námestie podpíať papiere.

WTF?

Tak som sa jej opýtal, že či vie, kde mám svoje kontaktné miesto. Ona vysypala z rukávu, čo všetko má k dispozícii. Všeličo, ale takú drobnosť, ako korešpondenčnú adresu, či kontaktnú pobočku, to netušila.

Takže do Bratislavy fááákt nebudme cestovať.

Evidentne nie som jediný, čo rád dáva dáta.

The latest research into consumer trends suggests that most UK adults are happy to share their personal data with brands, as long as the agreement is mutually beneficial and transparent.

Zdroj: Data privacy bombshell: Most consumers ARE happy to share personal info

Po ostatných skúsenostiach dáta dávam firmám ešte radšej. Aj tak s nimi nevedia pracovať. Samozrejme je tu aj alternatíva, že sa personalizácia neoplatí. Na túto verziu by som si dokonca aj vsadil.