Perlám ducha sa nevyhýba ani Google

Celulózový výluh zo siete. Budeme zabíjať záložky. Tentokrát ich je naozaj veľa, takže sa nebudem veľmi zamýšľať a dám priechod tvorivosti iných. Možno.

Začneme hneď z ostra. Marketingovou kravinou týždňa sa stáva:

„Spolupráca Panasonicu s YouTube a službou Picasa Web Albums je jasným dôkazom našej snahy o prispôsobenie sa prirodzenému vývoju internetových služieb a o umožnenie ich využívania prostredníctvom televízie s vysokým rozlíšením,“ uviedol viceprezident spoločnosti Panasonic Consumer Electronics Merwan Mereby. Zdroj: Google bude spolupracovať na vývoji televízora

Videl ten chlap niekedy video na YouTube? Kocky, kocky a … odborníci na grafiku vedia ako sa to oné volá, keď namiesto oka, nosu a úst vidíte ružovučkú čmuhu. A to celé nás čaká v HD. Inak, snahe Googlu rozumiem, ide o to, dostať svoje logo na tlačítko na diaľkovom ovládači. Tiež to súvisí s tým, že keď do adresného riadka vo Firefoxe zadáte slovo, otvorí sa výsledok v Google. A návštevnosť je zaručená.

Je nakupovanie a nakupovanie:

„Možno to súvisí s adrenalínom. Človek je akosi šťastnejší, keď strávi dve hodiny v tlačenici a namiesto lyžiarskej bundy si nakoniec kúpi zlacnený odšťavovač do kuchyne.“ Zdroj: Stĺpček Miloša Čermáka: Hocičo

„Počítačový monitor se zalil rudou barvou, jako když Duke Nukem dostal přímý zásah. Sedm dní čekám a doufám a oni mi pak pošlou tohle, no to si snad dělají… Bohužel, nedělali. Na mou rozhořčenou (ale slušně formulovanou, i když mi to dalo hodně práce) reakci už neodpověděli.“ Zdroj: Legacek.cz a málem pokažené vánoce

Súvisiace tagy: týždeň pred Vianocami, skúsený užívateľ internetu.

Tak mi teraz napadlo: Ešte máte na svojich stránkach Vianoce a nový rok? Ostatný článok z péefkov, priania a tak podobne? A čo rok pri (c)? O článkoch reagujúcich na žhavé aktuálne udalosti z pred polroka ani nehovoriac.

Nezamýšľať sa, bolo moje predsavzatie z úvodu, tak poďme behom, bežkom, behotom/ skokom, skočkom ďalej.

Nadpis sám hovorí za všetko: 150procentní návštěvnost s Google Analytics A vy ste na tom ako. Ja mám minimálne 1200%. To viete, keď je niečo z ÚESÁ, tam majú ešte väčších trpaslíkov a ešte väčšie hodinky.

Keď už máme tú návštevnosť, patrilo by sa ju speňažiť. Čo takto nejaký prémiový obsah Můžete vydělat peníze na prémiovém obsahu? (skutočne dobré rady). Kde ho vziať? Napríklad hľadajte svoje Pilířové články – perly vašeho blogu.

Dobrým zdrojom peňazí môže byť aj taký grant. Peniaze sa naozaj povaľujú kade tade a sú inštitúcie, ktoré ich dokážu poskytnúť na čokoľvek. Potom sú ľudia, ktorí o tom vedia a získajú tie peniaze a v neposlednom rade sú ľudia, ktorí sedia na zadku, píšu blog zadarmo a sú strašne smutný že iní za peniaze. Navaľte prachy, inak na blogu končím! Nuž, nie je blog ako blog. Ale to je na samostatný článok.

Perly máme, poďme späť do bahna. O tomto som bol býval bol písal a do nejakej tej diskusie som sa bol býval bol zapojil, tak len ďalšia ukážka nezmyslov v komentároch Svietenie cez deň: Začiatok konca jedného nezmyslu. Keď to všetci robia, tak to bude pravda. Keď je to v štúdii, isto sa nájde štúdia s opačným výsledkom, takže štúdiám neradno dôverovať. A ďalšie perly ducha.

Nečudujme sa teda, že vznikajú bezradné (v zmysle neobsahujúce žiadnu radu) články o tom ako s komentármi naložiť: Moderovat či nemoderovat diskuse? Návod končiaci:

Jednoznačná odpověď na uchopení této problematiky neexistuje. Pro každé řešení může být – a zpravidla je – vhodný jiný přístup. Jsem však přesvědčen, že libovolný obsah, tvořený anonymními uživateli, přispívá k celkovému obrazu daného řešení, a proto by ani tato část neměla být podceňována.

Konečnou odpověď, na míru pro vás, vám však podá až sebeanalýza.

Mohli tým začať aj skončiť. Ušetrili by na písmenkách.

Pre zmenu zas len krátko. Dobrým zdrojom zdrojov o internetovom marketingu je článok Vybrali.sme: 4 užitočné alternatívy pre marketéra. A ešte jeden: Najvplyvnejší search marketér? Novinárka

Týmto linkom pozdravujem… A veď on vie. Český internetový skokan eStranky.cz otvoril slovenskú pobočku

Na záver čerstvú novinku z Adsens, ktorá nás čaká koncom januára. Že Mesányho babka a štátna správa nechápe rozdiel medzi miestom kde sedí autor obsahu, kde sú stránky fyzicky umiestnené a kde sedia čitatelia, tak to dokážem pochopiť a je možné nasadiť vysvetľovacie páky. Ale že sa na oficiálnom Google Adsense blogu dočítam:

„This change to referrals promoting AdSense will differ depending on your location, regardless of where your users are located.“ Zdroj: Inside AdSense: Upcoming referrals changes

Ak nechápete absurditu tohoto postoja, mrknite do článku AdSense Change Rules – Stupidity Stupidity Stupidity
blogera, ktorý sedí v Austrálii, píše po anglicky a čítajú ho stovky potenciálnych užívateľov služby in North America, Latin America, or Japan. Že by to súviselo s týmto článkom Chcete pracovat pro Google, Yahoo, Microsoft, IBM, Oracle nebo nějakou jinou top company?

Zdieľať?

1 komentár pri “Perlám ducha sa nevyhýba ani Google

  1. „Videl ten chlap niekedy video na YouTube? Kocky, kocky a“

    ja som videl video YouTube na iPhone. Je kvalitou trochu inde ako to, co vidis na webe. Zrejme preto, ze si YouTube jedno uploadovane video uklada u seba aj v originali a pre web ponukne kockovanu verziu, pre iPhone zasa inu verziu.

    V tom pripade JE mozne, ze pre zobrazenie na TV nebude tiez ta ista kockovana verzia ako pre ludi na webe.

Komentáre sú uzavreté.