Predajca O2.cz nepozná štruktúru môjho účtu

Hrám takú hru s telefonickými operátormi. Oni mi chcú silou mocou ponúknuť lepší tarif a ja sa ich pýtam, či videli štruktúru môjho účtu.

Oni povedia, že nie. Ja sa ich pýtam, prečo strácajú čas?

Napriek tomu, sa snažia. Chvíľu ich počúvam a zas sa opýtam či sú v paušálnych minútach hovori do zahraničia a prijaté roamingové hovori.Nikdy nie sú.  Preto už roky-rokúce používam dualSIM o2.sk/o2.cz a k tomu slovenský VoIP na stole v Prahe. Ako u debilov.

Dnes sme postúpili na nový level:

Ja: „Viete, ja veľa telefonujem z a do zahraničia. A tiež prijímam hovori v zahraničí.“
Ona: „Tak to máte aktivovaný drahší roamingový tarif ako by ste mohli mať. Zavolajte si na *30 a tam vám to aktivujú.“
Ja: „Hovorím s O2?“
Ona: nesmelo: „Áno, s O2“
Ja: „Tak prečo mám niekam telefonovať.“
Ona: „Ja to nemôžem aktivovať.“
Ja: „Prečo mi potom voláte.“
Ona: „Chcem vám ponúknuť lepšie telefonovanie ako je váš O2 Individual.“
Ja: „Videli ste štruktúru môjho účtu? Ale to sa zas točíme v kruhu. Tak čo tam máte ďalej.“
Ona: nešťastne: „Už nič.“

Rozdiel medzi „O2 Smart Roaming“ a „Volání bez hranic“ je, že v prvom máte 30 prichádzajúcich minút zadarmo a potom 6,05 Kč, v druhom prípade 3,90 Kč/min za všetky prichádzajúce hovori. Optimalizácia jak hovado, keď sa to pretne v 84 prijatej minúte.

Mimochodom – snažia sa mi ponúknuť lepší tarif pre tú časť hovorov, ktorá má pravidelne mesačnú hodnotu cca 250 Kč v čom je aj paušál 150 minút na pevné linky. Ak by sa im podarilo to s tými zahraničnými hovormi, mohli by sa dostať k ďalším peniazom, ale to nevedia, pretože to sa točí u iného operátora – O2.sk (veď hovorím, ako u debilov). Fakt sú schopný mi ponúknuť lepšie podmienky tarifom 800Kč/180minút?!? Veď hovorím, ako u debilov.

Prečo to podstupujem? Nádej umiera posledná. Na konci nášho rozhovoru je pravidelne mŕtva. Ale čo ak by raz prežila?

A potom, je to poučné pre moju prácu konzultanta. Svojim klientom často hovorím: „Neopakujte rovnaké chyby, ktoré nenávidíte u iných poskytovateľov služieb? Vojdite občas dverami pre zákazníkov. Uvidíte svoju lekáreň z úplne inej perspektívy. Buďte sami sebe zákazníkom a keďže viete čo všetko sa deje na pozadí, poľahky zlepšíte prácu vašich zamestnancov.“