Priebeh reklamácie nedodaného tovaru – rozhovor hluchého so slepím

Toto skutočne nie je vtip. Toto je skutočný obchodný prípad. Toto sú skutočné reakcie z oboch strán.

Môj e-mail: Včera mi prišla SMS, že to bude doručené „dnes“. Ani do tejto chvíle ste to nedoručili. Žiadam o informáciu, kedy bude balík doručený na moju adresu.

Ich reakcia: Zboží bylo předáno kurýrovi a mělo být dodané. Zkuste se informovat přímo u přepravní společnosti kde se stala chyba… Číslo balíku je :xxxxxx

Moja reakcia: Nezaujíma ma kde sa stala chyba. Nebudem sa informovať niekde, s kým nemám žiaden obchodný vzťah. Zaplatil som za tovar, zaplatil som za doručenie vašej spoločnosti   Opätovne žiadam informáciu, kedy bude môj balík doručený na moju adresu.

Moja urgencia e-mailom: Týmto urgujem nedodanie zboží, ktoré som objednal u vašej spoločnosti dňa dd.mm.rrrr s termínom doručenia xxxxxxx.  Do dnešného dňa  dd.mm.rrrr+2dni 11:42 nebolo zboží na moju adresu doručené a ani nikto z vašich zamestnancov nebol schopný ma informovať o termíne doručenia zaplateného tovaru. Žiadam o informáciu, kedy bude dodaná moja objednávka č. xxxxxx.

Dátum objednania + 2 dni, čas 16:30 – Messenger ante portas

Zhodnotenie

Nebolo to ani do 24 hodím, nebolo to ani večerné doručenie (medzi 17:00-21:00) takže príplatok za doručenie vyletel komínom. K navyšenákladom počítam aj cenu cca 3 min telefonátu a cca 15 minút času stráveného písaním e-mailov.

Najviac pobavilo, keď mi zamestnanec obchodu odpísal, aby som kontaktoval messengera. Odkázať zákazníkovi, aby si on zisťoval, kde je ich balík, na to chce mať na raňajky skutočne poriadnu porciu vtipnej kaše. Osobne som to ako vtip nepochopil. S ohľadom na to, skutočnosť, že  nikto z dane firmy do tejto chvíli nereagoval na e-mailové urgencie, zapadla do mozaiky o nezvládnutej firemnej kultúre.

Aktualizované

Myslel som, že vec je uzavretá. No mýlil som sa. Večer, teda v čase  dátum objednania + 2 dni, čas 19:36 mi na moju urgenciu uvedenú vyššie prišla odpoveď, ktorá sa už ani nedá komentovať. Pýtal som sa jasne: Žiadam o informáciu, kedy bude dodaná moja objednávka č. xxxxxx. A oni na to:

Bohužel tato služba momentálně není k dispozici, objednávka bude vydobropisována a budou vám vráceny peníze nebo budou započítány do nové objednávky.

Přeji hezký den,

Zdá sa, že sa ešte dočkám prekvapenia pri pozorovaní ich interných procesov.

—-

Článok je týmto uzavretý. K splnenej misii chýba už len podanie reklamácie na nedodržanie zaplatených podmienok dodania.

1 komentár pri “Priebeh reklamácie nedodaného tovaru – rozhovor hluchého so slepím

  1. K uzavretiu chyba uz len informacia, kto je ten skvely obchodnik, aby sa mu zvysok sveta stihol vyhnut:)

Komentáre sú uzavreté.