PRP: Medzi riadkami je vždy miesto na dlhodobú kampaň

Každý autor by mal nabádať k tomu, že platiť za skonzumované statky je normálne. Vždy a všade.

Sú dva prístupy: Jeden, keď pri upozornení na novú verziu Total Commandera spomeniete, že používate plnú a zaplatenú verziu. Druhý, keď k recenzii programu pridáte „… ale platené rozšírenie asi málokto využije, keďže funkcie v bezplatnej verzii sú postačujúce“.

3 komentáre pri “PRP: Medzi riadkami je vždy miesto na dlhodobú kampaň

  1. Jediný dôvod pre ktorý som ochotný naznačiť že poctivo platím (za sw, hudbu…) je ten, že mi to dáva pocit nadradenosti nad tým úbohým zvyškom internetu. Ináč si nemyslím, že „Každý autor by mal…“ – autori nie sú agitátori ani tety vychovávateľky. Môžu, nemusia.

    Btw., čo má kúpený TC naviac okrem toho že nemusím pri spustení stláčať číslo 1, 2 alebo 3? 😉

  2. Nejde o TC ako taký. Ide o „náladu v spoločnosti“. Autori sa sťažujú, že im kradnú obsah. Jednak ho neponúknu tak, aby sa zaň dalo zaplatiť, po druhé sami ukazujú, že „veď netreba“ (o tom je dnešné PRP) a po mnohé napríklad sa sami vyhýbajú plateniu…

    Ide o „prvé čo ľudí napadne, ak sa povie…“ Ide o to v akom poradí slov ťa ako prvénapadne tvoja posledná veta. Na to, aby znela „Ono je to zadarmo? A čo musím obetovať ak to chcem zadarmo?“ treba dlhodobý kontinuálny vymývací tlak.

    Ide o tú povestnú americkú odpoveď „Prečo by to kto robil?“ v príbehu o tom, ako zavoláš na ústredňu a povieš, že predchádzajúci hovor bol spojený omylom na Bahamy a oni ti to na dobré slovo nenaúčtujú a čecháček/slováček sa čuduje, že to ľudia nezneužívajú.

  3. Ja samozrejme chápem že nejde o TC. Ak pominiem otázku či sú vôbec blogeri schopní ovplyvniť náladu v spoločnosti (nie sú, podľa mňa) tak stále nesúhlasím s tvrdením, že „by mali“. Áno, je to spôsob, je to dobrý spôsob, ale je „optional“.

    Mám dokonca pocit, že ona nálada je tak zvrátená, že ak bloger začne poskytovať obsah tak že sa zaň dá zaplatiť a zároveň medzi riadkami uplatňovať tvoju PRP, bude okamžite obvinený z toho, že mu nikto za obsah neplatí a preto sa sťažuje.

    Teraz by bolo ideálne dodať: „Lenže ako to začnú robiť všetci…“. Ale všetci to nikdy robiť nezačnú, tá fráza je utópia, zo sociologického hľadiska nereálne. Takže psy štekajú a karavána ide ďalej… Get used to it. 😉

Komentáre sú uzavreté.