Vždy, keď zaznamenám nezanedbateľný výpadok na svojom hostingu, pýtam sa na podpore, akým spôsobom chcú výpadok kompenzovať. Odpoveďou vždy bolo nič. Preto považujem samozrejmé odškodnenie za cca 3 hodinový výpadok za skutočne prevratnú vec.
Keďže prešľap spôsobil prerušenie prevádzky aj u platiacich zákazníkov, čaká ich odškodné. Google určil jeho výšku nad zmluvný rámec a tak možno počítať s 2,05 dolármi na používateľský účet alebo s predĺžením platnosti služby o 15 dní. Zdroj: Zlyhanie Gmailu spôsobili programátori
Jedna lastovička leto nerobí, ale môže ukázať cestu celému kŕdľu.
Google sa k takýmto veciam stavia s gráciou, napríklad ak používaš nejakú bezplatnú službu a potom sa zmenia podmienky, že už sa dostaneš do plateného pásma, často Ti to nespoplatnia, ale funguješ ďalej bezplatne. Takisto kapacitné limity sú pre mnohé služby uvedené v podmienkach, ale Google nijako nerieši ani ich mnohonásobné prekročenie. Mám takúto skúsenost s dvoma službami, že nám bežia zadarmo aj keď podľa pravidiel sme už mali dávno platiť.