Sme horší ako nejaká stážistka? – výzva blogerským šarvancom

Tak, poslednou kvapkou do pohára mojej snahy udržať pod pokrievkou letný projekt bol článok Adama Javůrka, v ktorom odhalil nekalé praktiky jednej PíáR agentúry:

Stážistka PR agentury Bison & Rose propagovala služby svých klientů ČSOB a Poštovní spořitelny pomocí nefér taktik: falešných blogů na blogovacích systémech iDNES, Lidovek a Deníku. Zdroj: PR agentura zneužívá blogy českých deníků : Online žurnalistika

No sme my, my starí skúsení blogéri, horší ako kadejaká fiktívna stážistka? To by sme sa nedali dohromady tak piati, možno 10, možno, čo já viem… a nezaložili blogovaciu sieť? Sieť existujúcich blogov, ktoré by vedeli, napríklad a okrem iného, kultivovane uverejňovať reklamné materiály PíáR agentúr? No nenašli by sme sa?

Dosť bolo otáznikov a výziev k akcii. Tu je akčný plán:

  • Základ je, napíšte mi. Poznáme sa roky, verím, že si vieme dôverovať.
    • Kto ste (stačí verejne známy nick na sieti)
    • URL blogu
    • Základné zameranie, také to otagovanie blogu
    • O čom by ste vedeli písať, ale na blogu z nejakých dôvodov nepíšete. Napríklad, že vám je to blbé miešať k svojim osobným zápiskom úvahy o molekulovaj štruktúre polymérov, rady na pranie v automatickej pračke, info o požiadavkách fuchsií na kvalitu pôdy a tak podobne.
  • Vymyslite si finančné požiadavky za uverejnenie PíáR článku.
  • Napíšte mi, čo by ste od takej blogovacej siete očakávali.
    • SEO školenia
    • Modré z neba do e-mailu
    • Prístup k spravodajským agentúram
    • Sekretárku na pol úväzku
    • Redizajn vášho webu zadarmo
    • Lepšie podmienky pre Adsense, Etarget
    • Ob deň článok na vybralismesi.
    • Prosto, vymyslite si čo vás napadne, neexistuje blbá požiadavka, fakt nie.

Čo z toho budem mať ja? Nuž dobrý pocit a obrat. A keď budeme mať dohromady návštevnosť ako sme.sk, tak to predáme Lukačovičovi a pôjdeme sa vyvaľovať na Caynmany. Skutočne, rád by som mal dobrý pocit z jedného slovenského blogovacieho projektu. Viete, keď som onehdá uverejnil Výzvu pre SEM a IM šarvancov – nápad v štádiu zrodu, trochu som dúfal, síce len trochu, ale aspoň trochu som dúfal, že sa niečo udeje. A ako sa ukazuje, keď si to nezorganizujem, tak nič nebude.

A preto organizujem. Vážení, berte tento článok ako druhý v rade, ako prvú výzvu pre vás, blogérov kade tade roztratených po súkromných doménach, blogovacích systémoch.

Inak toto je len pol špičky ľadovca toho, čo sa skrýva v niekoľkých súboroch na mojom disku s názvom: Projekt… (názov nepoviem, treba kúpiť doménu a hovädá načúvajú) .

Takže, prvá výzva pre vás: Napíšte mi a budete pri zrode. Budete otcovia zakladatelia.

10 komentárov pri “Sme horší ako nejaká stážistka? – výzva blogerským šarvancom

  1. podla mojho nazoru najmä lepšie podmienky od adsense,lebo aspon mam taky dojem že od začiatku aprila jeho ceny za kliknutia na reklamy webmasterom poriadne poklesli

  2. kedze „vy stari skuseni blogeri“ ste len srackari, co si myslite, ze ste skuseni a blogeri k tomu, tak nemate ani na to, ze by vam niekto dal pisat PR clanky za love 😉 ste proste zufalci a s blogovanim mate spolocne akurat tak pouzivanie blogovacich enginov ;)))

  3. Obávam sa že akákoľvek snaha o podobný slovenský projekt je vopred odsúdená na neúspech. U nás na niečo také zdá sa nieje priestor. Ľudí zaujíma na sk internete len bulvár a chatovanie.

Komentáre sú uzavreté.