Smutno-smiešne príbehy o číslach, revolúciách a teple

Humorný článok o tom ako SIS hasí, čo si sama podpálila.

Otázkou je, či nešlo o amatérizmus SIS, keď si nakúpila čísla na seba samu, a nie napríklad na kryciu firmu. „Malo to zostať utajené. Otázne tiež je, aké máme možnosti,“ povedal nemenovaný zdroj zo SIS.

Iný príslušník, ktorý si neželá byť menovaný, hovorí, že zákon nedovoľuje používať krycie firmy. „Keď ide príslušník SIS do banky žiadať o hypotéku, musí ako doklad o potvrdení príjmu predložiť potvrdenie zo SIS, lebo služba mu nie je schopná dať krycie potvrdenie.“ Zdroj: SME.sk | SIS priznala, že je to vážne

No bavím sa priatelia, ako naposledy, keď v 80. rokoch šifrovali práve a len zdravotné záznamy pacientov AIDS. Tak mi napadlo: Meníte si v týchto dňoch telefónne číslo od T-Mobile za nové? Tak to asi pracujete v SIS. ;)

Ale späť zo sveta humoru do sveta webu. Ako obvykle veľmi profesionálne a hlavne komplexne spracovaná problematika. Stále som hútal nad tým prečo sa mi to tak páči. Možno preto, že webová stránka môže byť na výšku v podstate nekonečná. Musí sa ale myslieť na vizuálne členenie, aby z toho nebola úmorná štrúdla. Grafik Sme, ktorý na to dohliada odvádza dobrú prácu. Ono sa to nezdá, ale zalamovanie tak ako sme ho poznali z papierových novín by malo byť inšpiráciou aj pre webové publikovanie. Tragické je, že tento článok skončí o dva mesiace v zamknutom archíve. Text sa vytratí z vyhľadávačov a tým umrie. Nepáči sa mi táto politika utajovaných skutočností, ktorú prevádzkujú noviny na svojich webových prezentáciách.

Vytrieskajte z čitateľov čo to dá

Na navštevovaných stránkach sa dá zarábať tisícmi spôsobov. Je to viac menej zarábanie na ľudskej hlúposti a často je to skúška trpezlivosti čitateľa. Na blogovej webovej stránke sa dá zpeňažiť aj to, čo tam nie je. Predviedol to John Chow

For $10 per month, I will remove the nofollow tag off your comments and the link on your name. (Via Profiblog.sk)

Môj komentár k Johnovmu nápadu? Už som ho bol býval bol napísal: Radosti a strasti konverzného pomeru

Malý krok pre Google, veľký…

Pre koho vlastne? V komentároch k revolučným zmenám sa najčastejšie blahorečí a rozoberá to, čo prináša neoficiálne experimentálne vyhľadávanie (jeden príklad za všetky). Napriek tomu sa dve zmeny vrámci oficiálneho vyhľadávania, pridanie tieňovania a posunutie menu o 30 pixelov dole, vyhlasuje za revolúciu. Hm, ja vám neviem, ale mňa učili, že revolúcia je skoková zmena veľkého rozsahu. Napríklad taká VOSR. To vám bola bola revolúcia. Za mojich mladúch čias veru boli revolúcie.

Že neberiem do úvahy krížovú integráciu vyhľadávaní v rôznych druhoch dokumentov? Mám taký testovací postup. Do Google zadám hnus a čakám ako sa zmenia výsledky od minula. A veru nič sa nezmenilo. Fotka obľúbenej klobásy je tam tak ako aj pred mesiacom či dvoma. Tak aká revolúcia. Keď sa tam mne zobrazí fotka paradajkovej polievky alebo kôprovej omáčky (bŕŕ) a vám zas vaša predstava hnusu, môžeme o revolúcii začať diskutovať.

Vodka/fernet na záver

Čo by sme ešte humorné, ironické, smutno-smiešne pridali?

Tak napríklad to, že začalo hnusné teplo. Aj o tom som sa už bol býval bol šíril. A to je už skutočná bodka/fernet za celulózovým výluhom číslo, čo jáá viem, napríklad milión tri z mojej RSS čítačky.

Zdieľať?