T-com matematika: Skrátenie viazanosti o 3 mesiace znamená predĺženie o 18 mesiacov

Aktuálne prebieha akcia firmy T-Com, v ktorej ponúkajú skrátenie aktuálne viazanosti o 3 mesiace. Vzhľadom na to, že vďaka idiockému postoju firmy T-Com k svojim verným zákazníkov platím viac ako 3/4 roku za ADSL internet o cca 800 Sk viac, ako je cena parametrami rovnakého programu z cenníka firmy T-Com o riadok nižšie, celkom som sa potešil.

Zašiel som do predajne a tam my vysvetlili, že áno, aktuálnu viazanosť mi skrátia o 3 mesiace ale musím sa zaviazať na ďalších 18 mesiacov. Tak som im pekne vynadal, nahlas a vybranými slovami, že po skúsenostiach so spôsobom, ako zaviedli programy Turbo G4 a zrušili povinnosť pevnej linky k ADSL, tak s touto skúsenosťou predsa nemôžu od normálneho človeka chcieť, aby som si predĺžil viazanosť o ďalších 18 mesiacov. Dvojnásobne, keď router mám a nie je to klobása, aby sa po dvoch rokoch pokazil a tak isto zriaďovací poplatok je od slova zriadiť a teda toto jednorázové výpalné už naozaj platiť nemusím.

Tety boli náležite konsternované z môjho výstupu. Nebol by som na ne taký hrubý, ale netušili, o akú akciu firmy T-Com sa jedná. Študovali to predo mnou z letáka, ktorý som si priniesol. Keď už som tam bol, tak som ich potešil aspoň tým, že som si zriadil pre firmu neviazaný paušál na VoIP službu Hlas cez internet. Bola to síce malá bojovka s krížikovaním formulára, pretože som bol vraj historicky prvý. Na druhej strane si zaslúžia pochvalu, lebo výpis z obchodného registra si vytlačili rovno z internetu. Hodí sa to, pretože takto za cca 100 Sk mám 60 minút do bežného sveta, slovenské číslo a kancelária a firma cestujú vždy so mnou a mojím Asus R2H. Čo mi pripomína, že vám dlžím užívateľskú recenziu.

Tým by to mohlo skončiť, ale ono nie, pred pár chvíľami mi volal T-Com, že či si nechcem skrátiť viazanosť o 3 mesiace. Ja že hej. Ona, že je super akcia a že by som ušetril 548 Sk, pretože by som mohol prejsť z môjho aktuálneho tarifu Internet Kľasik na oveľa ľacnejší Turbo2 (kočka bola pripravená a asi z Oravy), ktorý má tie isté parametre (rýchlosť, neobmedzenosť). Ja reku, fajn, to by bolo dobre, lebo sa mi zdá absurdné, že platím dvojnásobok toho, čo by som musel. Ona, že fajn, tak že teda predĺžime viazanosť o 18 mesiacov a zmeníme program. Ja na to: Prosím? veď ste ponúkali skrátenie viazanosti.

No čo vám budem ďalej hovoriť. Dáma sa zakuckala, ja som jej nahlas a vybranými slovami vysvetlil, že to predsa nemôže odo mňa očakávať… Prosto ako je popísané vyššie.

Ozaj pointa: Aktuálna viazanosť mi končí v júni, takže sa snažíte, pretože so službou ako takou som veľmi spokojný a mienim aj naďalej odoberať signál ADSL ako nástroj pre pripojenie do siete. Zatiaľ sa snažíte márne, matematika nepustí. Osemnásť mesiacov je viac ako 4. To vedia už škôlkársky veľkáči (testované na mojom synovi). Takýmto prístupom k matematike snáď raz markeťáci prekonajú aj jasličkárov.

A pre nechápavých a zábudlivých: Po tom, ako T-com v roku 2006 zásadne rozšíril pokrytie a nabral nových klientov do programu Internet Klasik za cca 1000 Sk+ cca 200 Sk za pevnú linku s viazanosťou na 24 mesiacov, prišiel v roku 2007 s akciou Turbo 4G za cca 500 Sk s viazanosťou na 18 mesiacov bez nutnosti zriaďovať pevnú linku. Podmienky boli stanovené tak, že klienti s programom Internet Klasik nemohli prejsť na nový, lacnejší paušál poskytujúci rovnakú službu bez nutnosti zaplatiť pokutu vo výške cca 6000 Sk + doplatiť cenu za nový router a cenu za zriadenie. (Čísla sú uvedené orientačne no zmysel informácie to nemení. Pokiaľ má niekto tú silu opraviť ich na čísla presné do haliera, nech sa mi ozve a upravím to. )

Zdieľať?

1 komentár pri “T-com matematika: Skrátenie viazanosti o 3 mesiace znamená predĺženie o 18 mesiacov

  1. Ja mam tiez zaujimave skusenosti s takymito instituciami konkretne s T-mobile. Pokial som ja od nich nieco chcela tak mali strasne vela casu dokonca az mesiace ale ak som im ja nahodou zabudla zaplatit ucet tak v podstate do niekolkch hodin ma boli schodny odpojit… Je to komplikovane ked som robila prepis mojmo telefonneho cisla z mojho svagra na mna a potrbovala som si aktivoat jednu dost dolezitu sluzbu tak mi navalali tolko poplatkov bez akejkolvek informacie ze som si to az musela ist dat vysvetlit az na predajnu ze o co ide(a to uz ani nehovorim ze som toho asi aj tak vedela viac ako ta žuvažku žuvajuca asi o 2 roky starsia slecna na druhej strane pultu)… Bolo to zaujimave ked som sa tak nad tym zamyslela prisiel mi tento pristup a system dost smiesny vzhladom ze zo mna ako dlhorocneho zakaznika ziju.

Komentáre sú uzavreté.