Terciálny zdroj potrebuje svoje primárne studnice

Niekto tam jednoducho musí zájsť, pozrieť sa a až potom môže vzniknúť správa.

Ovšem pozor, Urbahn ji neměl z vládních ani zpravodajských kruhů, ale z médií, konkrétně od dobře informovaného televizního rpoducenta či spíše reportéra.

Zajímavé! Twitter sice porazil média, ale informace o Usamovi na něj nepronikla z vládních kruhů, nýbrž z … médií! – Extra

Máte na to čas sa tam ísť pozerať? Alebo máte peniaze na zaplatenie niekoho, kto vám donesie informácie pekne zatepla? To sa potom tých 2,90€ ukazuje ako naskutku ľudová cena.

Nikdy som nič nechcel zadarmo a mám trochu obavu z vecí, ktoré sú zadarmo. Samozrejme, nebránim sa dobrým cenám. To, že môžem čítať niečo, čo niekto iný vytvoril za cenu 2,90 mi príde fakt akciová ponuka.

Rovnako rád sa zúčastním projektu, ktorý je jedinečný, autorský. Piano je projekt s veľkým potenciálom rastu,

A tak som dnes pianko minul 2,9 EUR za Piano. Blog – Alojz Hlina (blog.sme.sk).

Veď viete, buď máte čas alebo peniaze. Nikdy nie oboje naraz. A aj preto, ako som bol býval bol včera napísal, sa čudujem, že vydavatelia vidia budúcnosť stále v tom nehorázne pomalom papierovom anachronizme.

Ale ono je to vo svojej podstate možno inak. Oni si len nevedia predstaviť, ako si nechať za niečo virtuálne zaplatiť.

No dobre teda, keď to chcete počuť, tak vám môj názor na to Piano poviem: Myslím, že ešte všetci vydavatelia nevyčerpali všetky zlé, podivné a absurdné riešenia, ako si nechať za svoj obsah zaplatiť. Kombinácií nezmyselných platobných metód a ešte nezmyselnejších marketingových modelov je dosť veľa, Preto ešte to chvíľu potrvá, kým aj stred Gaussovej krivky pochopí, že paušál neznamená platbu za jednotku.

Mimochodom, zdá sa, že medialne.sk tak trochu zaspätkovalo.

Doplnené: Ešte jeden pekný rozbor za ktorým je vidieť náklady na prácu a ich „optimalizáciu“.

ČTK, Český rozhlas i Česká televize tedy rychlostí informování dostály povinnostem médií veřejné služby. Jak navíc vyplývá z malého chronologického přehledu, měla před probouzejícími se soukromými médii i poměrně velký náskok. Noční vysílání rozhlasu může posloužit i jako důkaz, že „staré“ médium klidně předběhne „nová“ média i v době, kdy leckdo vidí budoucnost jen v internetu.

Když internet ještě spí, vy už to víte | Médiář.cz.

Všimnite si, že sú to média, ktoré patria jednému špeciálnemu vydavateľovi. Štátu, teda nám všetkým. Na ich chod prispievame každý rok paušálne. A z našich daní to rozhodne nie je 34,8€.