Výzva pre SEM a IM šarvancov – nápad v štádiu zrodu

Tak mi napadlo, či by bol problém zorganizovať niečo podobné, ako je seminár Poslední středa (písal som o tom včera), prípadne seminár/školenie pre aktuálnych či budúcich klientov, či partnerov na Slovensku.

Zloženie účastníkov zo zástupcov slovenských “portálov”, možno ktosi z eTargetu, v prípade, že popustím uzdu fantázii, tak niekto z Adwords. No dobre, ten Google by bol asi veľká SCI-FI. Ale nejaké tie reklamné agentúry, ktoré tušia čo je to marketingový mix, by to mohlo osloviť. Nejaké tie slovenské start-upy zamerané na internetový predaj. Hosť z kapitalistickej “seznam”cudziny. Na obed by mohla byť pizza ;-).

Možno aj nejaký webhosting by sa rád prezentoval a vysvetlil, že za tisícku za rok sa nedá pokryť mesačný trafik v desiatkach GB.

Berte to len ako taký nápad v štádiu zrodu. Určite treba jasne definovať ciele, ktoré očakávajú odborne zúčastnený. Napadá mi, nový klienti, vyškolenie potenciálnych klientov, na čo sa majú pýtať a čo môžu očakáva, výmena skúseností s konkurenciou (ja viem som vtipný), vytvorenie nákladovej položky (no dobre, to už nie je vtipné). Akokoľvek, definovať ciele, ktoré to má priniesť a podľa nich nakonfigurovať akciu považujem za základný bod.

A možno je všetko inak a v komentári, či e-mailovej schránke mi pristane pozvánka, či upozornenie na už existujúcu akciu.

Samozrejme som ako prvé použil Google, ale výsledky na KW školenie SEO, seminár PPC (a ich permutácie) boli tristné. Hlavne preto, že Google mi tam pomocou stemmingu stále pchal školení napriek tomu, že som filtroval len stránky v slovenčine a zo Slovenska.

Vysvetlenie skratiek v nadpise:

SEM
Marketing v prostredí vyhľadávačov
IM
Marketing v prostredí internetu ako celku
Nápad v štádiu zrodu
Analógia k termínu “kyslík v štádiu zrodu” čo je reaktívna forma kyslíka zaraďovaná medzi voľné radikáli s veľmi krátkou životnosťou.

Doplnené 14:09 Šarvanci, niečo by bolo naozaj treba so vzdelávaním potencionálnych zákazníkov robiť. Veď si len predstavte tú robotu s vysvetľovaním, keď príde zákazník a povie: V Hospodárkach som čítal (Paródia na článok o SEO od Hospodárskych novín), že to SEO je o nábytku, tak mi spravte jedno veľké do kuchyne a druhé malé do špajze. 

Zdieľať?

14 komentárov pri “Výzva pre SEM a IM šarvancov – nápad v štádiu zrodu

  1. Piki, školení je síce nominatív českého slova, ale zároveň lokál od slovenského slova :).

    Inak dobrý nápad, zorganizuješ to? 😉

  2. Za Etarget – podme na to, zorganizujem alebo pomozem zorganizovat. S ludmi z mojho okolia sa o tomto bavime uz dlho, uvazuje sa nad viacerymi typmi akcii, od OpenCoffe cez PPC stretnutia atd atd. Takze zacnime napriklad s PPC:) Mozem oslovit medialne agentury, par ludi pride aj od nas z Etargetu, niekolko SEO a SEM konzultantov… Co poviete na utorok, 5.2?

  3. Mozno by sme to mohli oficialne zastresit Asociaciou Internetovych medii Slovenska. Pracujem od tohto roku v spravnej rade a uz pracujeme na organizacii stretnuti na temu internetovej reklamy. Ucastnikmi by mali byt najma media, agentury, zadavatelia inzercie. Som presvedceny, ze ked sa to rozbehne, ucastnici by mali zaujem aj o tematiku PPC/SEM. Kym sa to rozbehne, nebolo by od veci zorganizovat nieco menej formalne.

  4. Keby sa to podarilo zorganizovať tak by som rád prispel svojou troškou do diskusie.

    Len do Blavy kvôli tomu určite nepôjdem…

    Ak by sa dalo bolo by dobré robiť aj nejaký záznam z týchto podujatí, stačil by aj zvukový.

    Myslím, že na Slovensku sú ľudia ktorý by to zorganizovali… Nie je to až také Sci-fi.

  5. Zdary,

    Uz som nieco podobne ako skolenie pre PPC, Adwords, Etarget atd. davno na SR hladal … Prioritne by som rad v praxi videl pouzitie, nastavovanie a vsetky procedury s tym spojene v praxi ale hlavne LIVE.

    Urcite by som to navstivil …

    Ked budete mat nieco nove, kde sa bude dat prihlasit a pod., hodte echo aj na webtrh.cz 😉

  6. Spätné upozornenie: Konkurencia je vzdialená len jeden klik, tak si nevyrábajme Googlepol : M+M+M+M (4M)

  7. Aj Netmark sa prida. Tiez by nam z casu na cas nezaskodila sirsia spolocnost. 5.2. je dnes, rezonuje tu este iny realny datum a plan akcie?

  8. Spätné upozornenie: Problém nesprávnych požiadaviek na SEO služby

  9. Bolo by skvele odbremenit sa aspon scasti od roznych bizarnych poziadaviek zakaznikov a nejakych novych ziskat. Napad je to fakt dobry…Urcite podporim.

  10. je to super nápad, tiež by som sa veľmi rád zúčastnil podobnej akcie. myslím, že taká akcia by bola prínosom pre slovenský SEM.

  11. Spätné upozornenie: Sme horší ako nejaká stážistka? - výzva blogerským šarvancom : M+M+M+M (4M)

  12. Spätné upozornenie: V sobotu nastane veľké odhalenie o jednom z M : M+M+M+M (4M)

Komentáre sú uzavreté.