V súvislosti s vybavovaním jednej reklamácie som na zákazníckej linke energetikov zistil, že vraj neexistuje v rozvodných závodoch doručená zmena cenového predpisu Úradu pre reguláciu sieťových odvetví a teda informácia, že ak „veľké domácnosti“ podlezú kritériá, bude im fakturovaná suma ako malým domácnostiam, tak táto informácia neplatí. Vraj im, dodávateľom elektrickej energie, nebola žiadna zmena doručená a teda stále platia cenníky z 1.1.2009.
O probléme som písal v článku Cena elektriny pre veľké domácnosti je aj napriek zmenám stále podivná
A len tak mimochodom, dodávateľ už nepoužíva pre účely zákazníckej linky bezplatné číslo 0800, ale číslo s rozdelenou tarifikáciou 0850. Takže poskytovanie informácii, ktoré sú tak či tak záväzné ako diskusia s babkou na trhu, je účtované od momentu prihlásenia sa automatu, vrátane čakania na prepojenie na operátora. „Chápem“, majú malé zisky a nemôžu byť k svojim zákazníkom ústretový.
Problém dávam do pozornosti hlavne novinárom.