1000 návodov pre úspech blogu

V nasledujúcom príspevku bude jeden link a komentár k linkovanému článku.

Za ten dlhý predlhý čas, čo blogujem som vypozoroval, že každá téma sa objavuje opakovane vo vlnách. Otázkou je len vlnová dĺžka. Tak je to aj s návodmi na kvalitné blogovanie. Jeden vynikajúci článok napísal Vít Fargaš (blog.sme.sk) Ako sa stať A-čkovým blogerom.

Najprv som mu toto tu chcel napísať do komentára, ale tak dávno som nič nepísal, že ma prepadol grafomanský ošiaľ a komentár mi akosi prerástol. Tak som z neho spravil samostatný článok:

Páči sa mi tá veta: „…tam vonku zúri „skutečná válka“ o čitateľov…“ Tu v slovenčine o čomkoľvek blogér napíše a pri použití aspoň trochu slušných technológii, je vo vyhľadávačoch vysoko prevysoko.
Tak som si zakomentoval, aby som dostál jednému z uvedených pravidiel 🙂
Jedno by som doplnil: upozorňujte z času na čas na svoje staré, ale nadčasové články. Napríklad tak, že o dobrých technikách blogovania som písal na svojom blogu tu na SME tak pred rokom.
Ale späť k úvodu môjho komentára, tam vonku, pri veľkej návštevnosti, ide aj o zaujímavé príjmy z kontextovej reklamy, čo zatiaľ na slovensky písaných blogoch nie je technicky možné. V našich podmienkach skôr blogy na vysokú návštevnosť umierajú. Preto si treba dobre rozmyslieť dodržiavanie popísaných pravidiel, aby sa blogér nedočkal niečoho, čo nechcel.

A to je koniec komentára, ktorý sa stal článkom.