Že som starý skúsený blogér, je už pár rokov známe vďaka uverejneniu niektorých mojich článkov z blogu v papierových novinách SME.
Zdá sa, že som postúpil do ďašieho levelu – som zdroj pre citovanie blogerského múdra v bakalárskej práci.
Firemný blog je nástroj ale aj súhrn možností ako osloviť cieľovú skupinu. Podľa blogu 4M pojem firemný blog obsahuje šesť častí
23
:1.Pravidelne pribúdajúce články zamerané na koncového zákazníka2.Diskusia zákazníkov a potenciálnych zákazníkov o produktoch3.Nástroj na tvorbu živého obsah, ktorý je častejšie navštevovaný vyhľadávacímirobotmi4.Nástroj na získanie prirodzených spätných odkazov a priamej návštevnosti5.Nástroj spätnej väzby a zdroj inšpirácie pre rozvoj nových produktov.6.Naplnenie očakávaní po mladom dynamickom buzzworde
Zdroj: Sociálne médiá a ich význam v marketingovej komunikácii firmy.
Ešte sa dostať do maturitnej otázky a autogramy budem rozdávať už len na letisku 😉