mBank CZ nechalo reklamáciu plávať a urobila "prozákaznícky krok"

This entry is part 3 of 4 in the series Reklamácia mBank

Pokračovanie článku  mBank CZ už rieši reklamáciu skoro 60 dní a konca nevidno

Tak sa veci nakoniec vyriešili. Na účet som dostal 14.4. s spätnou platnosťou k 7.2 (deň vrátenia nezrealizovanje platby)  kurzový rozdiel.

A ani to dlho netrvalo, že?

Ale pozor, nešlo vôbec o dokončenie reklamácie. Išlo o dobrú vôľu v rámci prozákazníckeho prístupu. Možno som len zaujatý, preto citujem:

Kurzovní rozdíl byl na Váš účet mKonto vrácen v rácmi proklientského přístupu, i když chyba ve vrácení Vaší zahraniční platby nebyla na straně mBank.

Manželka na to, že hlavne že vrátili peniaze. Ja, ako profesionál v tvorbe procesov lekárenských sietí, som zaplakal. Viac v článku: Reklamácia ako prípadová štúdia

Series Navigation<< mBank CZ už rieši reklamáciu skoro 60 dní a konca nevidnoReklamácia ako prípadová štúdia >>