- Budem hľadať právnika na uznanie reklamácie voči mBank.cz?
- mBank CZ už rieši reklamáciu skoro 60 dní a konca nevidno
- mBank CZ nechalo reklamáciu plávať a urobila "prozákaznícky krok"
- Reklamácia ako prípadová štúdia
Pokračovanie článku mBank CZ už rieši reklamáciu skoro 60 dní a konca nevidno
Tak sa veci nakoniec vyriešili. Na účet som dostal 14.4. s spätnou platnosťou k 7.2 (deň vrátenia nezrealizovanje platby) kurzový rozdiel.
A ani to dlho netrvalo, že?
Ale pozor, nešlo vôbec o dokončenie reklamácie. Išlo o dobrú vôľu v rámci prozákazníckeho prístupu. Možno som len zaujatý, preto citujem:
Kurzovní rozdíl byl na Váš účet mKonto vrácen v rácmi proklientského přístupu, i když chyba ve vrácení Vaší zahraniční platby nebyla na straně mBank.
Manželka na to, že hlavne že vrátili peniaze. Ja, ako profesionál v tvorbe procesov lekárenských sietí, som zaplakal. Viac v článku: Reklamácia ako prípadová štúdia