Originál nadpisu bol: Otvorím plechovku a tam RSS a v každom tom tom RSS nas***né t24.sk
Vážení! Keď drbete PíáR články, regulárnu Interciu a Komerčné informácie medzi normálne články, označte ich v nadpise, alebo prvom slove perexu slovom „Reklama“. Extra označenie na stránke je málo, pretože vaše imbecilné generátory RSS kanálov neprídu na to, že je to reklama podľa modrých očí vkladateľa článku do RSS.
Dnes dva zárezy:
- Najnovšie technológie 24 hodín denne – Pocitace.sme.sk
- Mediálne.sk – Internet – Správy – Najnovšie technológie 24 hodín denne
Reklama má byť označená. Pokiaľ by aktuálna kampaň t24.sk bola formou jasne označených PíáR článkov, ani nepípnem. V tomto prípade ale nie je!
Konštruktívne východisko. Je to podobné, ako s tou prístupnosťou. Základným zaklínadlom je, že informácia musí byť prístupná bez ohľadu na typ zariadenia a formu prístupu užívateľa. Na reklamu stačí uplatniť rovnakú poučku. Značka, že ide o reklamu musí byť viditeľná bez ohľadu na typ zariadenia a formu prístupu užívateľa.
Ach jo! Oni, poskytovatelia priestoru pre PíáR články, sa to hádam časom naučia. Zatiaľ sú v kľude, pretože páni z Rady pre reklamu možno o nejakom RSS ani len netušia. Ale stačí len jeden a škoda by bolo sponzorovať štátny rozpočet navyše.