Rozdávanie CD na ulici je výnosnejšie ako obchod s návykovými látkami

Nemôžem napísať, že s drogami, jednak by sa to Googlu nepáčilo (hups), a druhak, keď lekárnik napíše že droga, myslí liečivé seno a podobnú sušinu.

„Dle FBI jde přitom o činnost ekonomicky zajímavou: už v roce 2005 překročil z finančního hlediska objem internetové kriminality celosvětový objem obchodu s drogami! A to je ostatně motorem celé kyberkriminality: prostě se vyplácí.“ Zdroj: Vždyť podvádět je tak snadné

Mimochodom, všimnite si title tejto stránky? Keď sme už pri tom sociálnom inžiníringu, treba byť na pozore a počúvať, či náhodou tráva nerastie. Vysvetlení je niekoľko, vezmime to v smere najväčšej podlosti. Napríklad:

Alebo: Bohapusté PR. Začínajú ma títo skrývači PíáR článkov pekne rozčuľovať. Keď podľahne mladý neskúsený blogér, veď raz sa stať môže. Ale novinársky sa tváriaca redakcia? Len toť nedávno prebehla zaujímavá diskusia a jeden zo záverov bol, že práve tá redakcia by mala byť to, čo odlišuje novinára od zbytku siete. To čo mu má priniesť výsadné postavenia v prístupe k informáciám a ochranám osobnosti a názoru.

Alebo: Preberaný/republikovaný obsah od sestry. To nemá digiweb na svoj obsah? Na zaplatenie svojich redaktorov? Preberať články formou RSS okienka pod nadpisom „Čo píše sesterská redakcia:“ by bolo asi pod úroveň honosnej redakcie digiwebu.

Alebo: Cudzí redaktor. A prečo vlastne má byť pri článku na digiwebe 3x očúravacia značka na domovskú redakciu autora? Prečo ju tam nemajú všetci vrátane externých redaktorov? Keby radšej konečne po mesiacoch zjednotili na weboch HN dizajn.

Začínam mať pocit, že bola vypísaná súťaž: Kto odrbe čitateľa rýchlejšie a drzejšie. Živé.sk nasadila svojím ddos útokom brvno poriadne vysoko, takže sa ich všetci snažia tromfnúť.

A viete čo? Aj ja:
Pre blog 4M – odborný garant stránok www.lekarennawebe.sk – Zrozumiteľná farmácia pre obyčajných ľudí.