Tip na kvalitný PíáR

Hovorím si, čím to je, že niektorí ľudia sú úspešnejší ako iní? Možno je to len otázka dobrého PíáR. V článku nájdete 4 odkazy na články o službách spoluzaci.cz a novinky.cz z pohľadu Iva Lukačoviča v súvislostiach. A aj niečo navyše.

Takto to vidí službu spoluzaci.cz jej majiteľ.
OMG, další služba s raketovým růstem návštěvnosti…

a takto to videl Pixy v plnom znení, s ktorého boli využité

tisícky děkovných dopisů.
Vogonská akvizice (aktualizováno)

Tak a toto je druhý typ na kvalitný PíáR. Ak by ste si to nevšimli, tak…
Nové Novinky.cz přinášejí nové inovace

… takto sa rodia legendy, nestori a otcovia podčiarkovania odkazov.

Raz si budeme pri kozube rozprávať,

ako to všetko začalo s prznením typografickej čistoty textu.
IL: odkaz prostě musí být podtržený (spravodaj)

Ozaj! Keď už sme pri tých úspechoch, v českom pohári SEO, webdizajnu a prístupnosti sa udiala taká malá búrka.
Najprv bolo pár zamyslení:
Buy out a H1.cz : HLAVA.NET

a potom prišli vysvetlenia z jednej

Marek Antoš: Dobrý web nekončí — Rozhovor — Magazín — Interval.cz

a z druhej strany.

David Špinar: Od Dobrého webu k H1.cz — Rozhovor — Magazín — Interval.cz

Čo si o tom myslím? Nuž toto som bol býval bol napísal do komentára pre HLAVA.NET

Keď sa najbližšie budú profíci rozčuľovať, že im niekto ukradol dizajn,
kód, myšlienku a tak podobne, radšej nech sú ticho a zametú si pred
vlastným prahom.

Ako by som to, no sú to rozporuplné pocity. Keď nová poradenská firma
pri práci na mojom projekte (tým som si splnil svoj diel PíáR) zistí nejaké zaujímavé nápady, prečo by ich
výhodne neodovzdala konkurencii? Budú jej v tom brániť etické zábrany,
ktoré v minulosti nemali?