Ani v marketingu nemôžete dávať niečo za nič

Hups – náborová akcia mBank.sk sa asi vymkla kontrole. 25€ bola skutočne podivná odmena za zriadenie mŕtveho účtu kamaráta, manžela či koňovho brata..

Pointa je v tom, že mKonto nie je účet samožer, takže: Prečo si ho nezaložiť len tak z plezíru? Jedno také mám už odpradávna aj ja.

Citujem z ich e-mailového spravodaja:

Vzhľadom na veľký záujem o akciu mKLUB, v ktorej mBank odmeňuje svojich klientov, sme pristúpili k zmene podmienok za odporučenie účtu mKONTO.
V akcii mKLUB získavate Vy, i každý, kto si na základe Vášho odporúčania otvorí účet mKONTO 15€ priamo na účet bez ďalších podmienok. 
Stačí, aby nový zákazník vyplnil v žiadosti o mKONTO Vaše telefónne číslo zhodné s tým, ktoré používate pre autorizáciu vo vašom internet bankingu.

 

Myslím si, že aj tých 15€ je brutálne veľa. Viete, marketingové akcie nikdy nie sú zadarmo. Ako zákazník každý bonus čo dostanete splatíte niekoľkonásobne. Keď nie priamo, tak po plánovanom čase. A keď nie vy, tak spoluzákazníci. V prípade mKonta, ako počítam, tak počítam, v horizonte 365 dní nevidím, kde by som čokoľvek platil.

Veď aj český účet mi ležal ladom vyše roka, kým som preň našiel využitie. A za ten čas z tých 150Kč čo tam bolo neubudol ani halier. Ale možno dokázali tých 150 Kč medzičasom 150x otočiť .

Rovnaká akcia beží v ČR s prémiou 500Kč. Možno si dcéra ten účet konečne založí. A možno aj niektorý z tých 20 plyšákov, čo ležia bez úžitku v kúte. Škoda, že brat nemá koňa.

Mimochodom a len tak pošepky: Moja šedivá hlava mi pripomína, že keď banka masívne zhľadúva nových klientov, väčšinou potrebuje novú hotovosť na uspokojenie požiadaviek bankového dohľadu. Mnohokrát už len márne. Počuli ste, ako hlasno včera rástla tráva?