Reklamné magnety.sk – PPC cieľová stránka ako noha

Ale plochá, týždeň neumývaná. Recenzia jedného PPC reklamného textu z pohľadu potenciálneho zákazníka a pokročilého užívateľa internetového prostredia.

Východiská: Takto po obede sa kochám jednou zo svojich profesionálnych stránok, teda stránok zameraných na lekárenstvo a farmáciu a obzerám sa, kto mi to inzeruje cez Google Adsense na mojom webe. Klasickú kontextovú (teda súvisiacu) reklamu na rôzne zázračné zázraky si ani nevšimnem, o to viac mi do oka padol inzerát:

Reklamné magnety
Sú na očiach. Po ruke. Na chladničke, na zárubni.
www.reklamnemagnety.sk

Keďže som nemohol kliknúť na inzerát a nástroj Googlu sa mi nechcelo využívať, prepísal som adresu do adresného riadka a stlačil Enter. Hm… Privítala ma kompletne flashová webka. Riešime PPC nie SEO, takže dajme tomu. Chvíľu som sa preklikával, užíval som si animácie (po obede s plným bruchom poteší), ale po chvíli som si chcel objednať, zistiť cenu a tak podobne. A nič. A nič. A veľké nič. Po kliku na obálku sa mi začal otvárať Outlook. Pri pohľade na otvorený e-mail s predpísanou adresou som ostal so skoro vykĺbenou sánkou v nemom úžase.

Dumal som nad tou webkou, hľadal som kááál for ekšn prípadne nebodaj nejakú konverznú akciu. Z beznádeje ma vyviedla moja offlajnová manželka. Nahla sa ku mne a šepká mi do uška riešenie tohoto komplikovaného rébusu:

Musíš, (ach ako len musím) tam pekne zavolať, že by si si chcel objednať. Oni ti pošlú Slovenskou poštou objednávkový formulár, ty budeš 3-4 roky rozmýšľať a potom to možno aj odošleš.

Takže priatelia z www.1produkcna.sk, dosť bolo srandy a vyhadzovania peňazí. Prichádzajú poučenia:

  1. Zrevidovať kľúčové slová spúšťajúce zobrazenie reklamy. Skutočne by ma zaujímalo to exotické kľúčové slovo, ktoré priviedlo reklamu na reklamné magnetky na lekárnický web.
  2. Vytvoriť objednávkový alebo aspoň kontaktný webový formulár. Pridať na ostatné stránky text, ktorý bude tento kontaktný formulár vnucovať.
  3. Merať konverzie na stránke tohoto formulára.
  4. Zrevidovať text inzerátu tak, aby okrem popisu produktu a jeho prínosu pre mňa, viac definoval cieľ, ktorý by mal návštevník urobiť na cieľovom webe a cieľovú skupinu, ktorú má osloviť.
  5. Kontrolovať na akých cieľových stránkach sa inzerát zobrazuje v obsahovej sieti.

Netvrdím, že som odhadol ciele tej reklamy. Ak máte pocit, že ich poznáte, poučte ma v komentároch. Preto uznávam, že táto recenzia môže obsahovať chyby:

  • Všetko môže byť inak a po kliku na inzerát sa ocitnem na vašom e-shope. Na webe ale cestu k nemu dokonale skrývate.
  • Cieľom webu je všeobecné blaho a dobročinné oboznámenie ľudu s existenciou magnetiek v zaujímavých formách bez akýchkoľvek predajných ambícii. Kontrapríkladom k tomuto bodu je veta: „Balenie: zabalíme ich vám po kusoch alebo väčších množstvách.“ V tom prípade prosím o zaslanie cca 10 ks rôznych tvarov. Pribaliť môžete aj objednávku na správu vašej PPC kampane. Na cene sa určite dohodneme.

Tak mi vytrávilo, poďme znovu do práce. Štvrťročné DPH nepočká.

2 komentáre pri “Reklamné magnety.sk – PPC cieľová stránka ako noha

  1. Mozna cilem toho webu neni prodavat magnety ale obohatit celosvetovou sit informaci o jejich existenci 🙂

Komentáre sú uzavreté.