Vyhlasujem akciu – Mesiac otvorených dverí na slovenskom internete – marec 2008

Máme marec, mesiac internetu. Tak som pripravil druhý ročník akcie Mesiac otvorených dverí na slovenskom internete. Hlavným cieľom akcie je vytvoriť vzájomne prelinkovanú sieť článkov, z ktorých sa dá čo to dozvedieť, ako to frčalo na sieti v marci 2008.

  1. Akcia „Mesiac otvorených dverí na slovenskom internete“ je určená pre akúkoľvek webowú stránku/projekt/web/blog, ktorý neporušuje svojim obsahom zákony Slovenskej republiky a dobré mravy.
  2. Zapojená stránka najneskôr do 6.4.2008 zverejní nižšie uvedené informácie o návštevnosti za obdobie marec 2008.

Samozrejme nepredpokladám, že vylezú na povrch super informácie o super komerčných weboch, ale o svojom blogu by ste to mohli zverejniť. Možno čísla oslovia nejakého zadávateľa, ktorý chce silo-mocou minúť nejaké peniaze za umiestnenie reklamy.

Domovskou stránku projektu je stránka na mojom webe Recept na život (wiki).

Pravidlá akcie Mesiac otvorených dverí na slovenskom internete hovoria, že chceme informovať o nasledovných číslach:

  1. TOP 5 stránok z ktorých prišli v marci vaši návštevníci.
  2. TOP 5 osobných/nekomerčných blogov/projektov, z ktorých prišli v marci vaši návštevníci formou aktívnych odkazov.
  3. Podiel jednotlivých vyhľadávačov na vašich stránkach.
  4. Zmena (nárast pokles) návštevnosti oproti marcu 2007 v percentách.

Nepovinné, ale vítané informácie:

  1. Počet unikátnych návštevníkov (počítačov) za marec 2008.
  2. Počet zobrazených stránok za marec 2008.
  3. Priemerný čas, ktorý návštevník strávil v marci na vašich stránkach.
  4. Hodnota GTPR.
  5. Zoznam počítadiel, ktoré používate.

Keď sa chcete pridať k tejto príjemnej akcii, nechajte odkaz na svoj zapojený projekt na oficiálnej stránke Mesiaca otvorených dverí, alebo tu v komentároch (odkaz tam prenesiem sám).

Ešte malá čerešnička: Zo zúčastnených projektov budú vylosované dva, ktorých majitelia získajú poukážku na voľný výber tovaru v hodnote 500 Sk (každý) v eShope www.lekaren-nonstop.sk

7 komentárov pri “Vyhlasujem akciu – Mesiac otvorených dverí na slovenskom internete – marec 2008

  1. podla mna je to blbost 🙂 radsej piste pekne clanky, ako sa zaoberat top5 odkazmi, odkial prislo viac ludi, ako z dalsich odkazov, a ktore z tychto top 5 boli moje komercne sluzby a ktore boli ostatne, resp. celkove, a naco to vsetko?

    zbytocnost. Radsej keby sa autor snazil pisat zaujimave clanky a nezaoberal sa blbostami…

  2. Martin, uznávam že táto téma má právo na život ako každá iná (ktorá je ľudská :), ale nie som profesionál, iba obyčajný bloger čo sa tu na okolí potĺka už skoro 4 roky… ale práve preto, aj pre charakter môjho písania, viac ma zaujímajú odozvy, teda diskusia a v nej ľudia (ktorí zvyčajne tiež píšu) a ich názory.

    Vzájomné odkazovanie… je to tak, ako píšeš, ale odkazovaním sa vytvárajú v tej danej sfére „vrstvy porozumenia“ a logicky sa čaká, že odkazovanie bude vzájomné.. ak nie je, pôsobí to zlým dojmom.. je to jednak slušnosť, ale aj poskytovanie vzájomnej výhodnosti.

    Pozorujem tieto javy už nejaký čas, je to zaujímavé že ľudia z tých podobno-záujmových skupiniek, si aj návštevy odpláca návštevami.. v odkazoch to až tak stopercentne nefunguje.. hovorím o .sme., ale podobné je to aj inde, ten priestor nie je striktne oddelený, skupinky sa vzájomne prelínajú..

    Veľa však záleží od zamerania, ak ide o informačný blog s istou periodicitou, platia trochu iné vzťahy ako u osobných, či kvázi umeleckých blogov. Ale.. si skúsenejší bloger, tak to všetko dobre poznáš a ja tu kántrim tvoj priestor a čas 🙂

Komentáre sú uzavreté.