Toto je len znáška súvisiacich článkov. Čo sa z týchto zárodkov vykľuje vo vašej hlave, nechám len a len na vašu imagináciu a vašu prizmu, ktorou sa pozeráte na svet.
Prvým článokom a hlavnou inšpiráciou je Začal mít rád Fandor Alzasoft?
„Ale k jádru pudla, které mě donutilo napsat tento příspěvek. Něco jsem hledal na Fandorově blogu a jaké bylo mé překvapení, že se po jeho původních a značně vyhraněných názorech na Alzasoft na jeho webech slehla zem.Dovolím si jednu citaci z jeho staršího postu:
„Asi rok po zveřejnění postu se mi ozvala nějaká jejich micinka z marketingu a nabídla mi 1000 czk za stažení postu. Chvilku jsme si psali, ale nepřistoupili na mé podmínky (chtěl jsem, aby poslali 50k czk Člověku v tísni za stažení postu, sám jsem žádné peníze nechtěl).“
Druhým je trochu teórie: Firmám ide na webe o povesť
Podľa Benedigovej platí pre firmy zlaté pravidlo, ako takéto sťažnosti riešiť: zodpovedne sa pozrieť na problém a rýchlo komunikovať. „Nesmie sa klamať a zbytočne zahmlievať situácia.”
Neoprávnenú sťažnosť treba odmietnuť a pri oprávnenej prijať opatrenia. Potom treba informovať médium, ktoré sa sťažnosťou zaoberá, a jeho prostredníctvom aj svojich zákazníkov. „Tí vedia pochopiť problém, neodpúšťajú však klamstvo a arogantnosť,“ hovorí Benedigová.
Tretím sú komentáre k môjmu článku Hádka, ktorú nikto nemôže vyhrať
Po štvrté: trochu inej teórie napríklad v článku Pět způsobů obrany vlastní online pověsti
Po piate: Odstraňovanie neželaných záznamov na internete je určíte zaujímavý spôsob podnikania. (Odkaz na vašu obľúbenú firmu na marketingovú deratizáciu webu môžete dať do komentárov.)
Samozrejme, staznosti.sme.sk nie je deratizácia, ale naopak ratizácia. Iba mi tak prišla na um pri čítaní…