Zážitkový a dárkový vomitus. Ale renomovaný!

Prípadová štúdia: Zistíte čo je renomovaný copywriting. Bez štipky irónie, len čisté poučenia.

Web, ktorému texty urobila renomovaná agentúra Dobrý web má na titulke výsledok zážitkového a dárkového vomitu. Alebo je to diarea? Za takýto výsledok by sa veru ani renomovaný Guttalax nemusel hambiť. Čo Guttalax, aj taký renomovaný Xenical len bledne pri takomto renomovanom copywrajtingu.

Keď chcete vedieť čo je dobré pre robota od Seznamu, musíte ísť na to rovnou za Yuhůom. Keď chcete vedieť, aký je to ten renomovaný copywriting, treba sledovať prácu tých renomovaných.

A možno tento text aj nejakú tú renomovanú iróniu obsahuje. Len som si nie istý, v ktorých vetách presne. Naopak, isté je, že textami na webe www.esennce.cz sa renomovaný Dobrý web hrdí vo facebookovej walled garden.

Mám radost, že dva copywritingoví zákazníci Dobrého webu vyhráli v anketě Shop roku 2010. Pro Tisknulevně.cz jsme vyrobili Manuál copywritingu, pro Esennce.cz jsme vytvářeli texty.

Ako by som o tom uzatváraní sa pred svetom pred pár dňami nepísal. Asi som sa mýlil, poučiť sa treba predsa od renomovaných. Renomovaných. A ešte raz: renomovaných. A aby ste nezabudli u koho, tak u renomovaných. Chápete, renomovaných. Prosto renomovaných. A už dosť, lebo renomovaných.

Zdieľajte obsah s priateľmi:

1 komentár pri “Zážitkový a dárkový vomitus. Ale renomovaný!

Komentáre sú uzavreté.